Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is nu wachten tot Yildiz gearresteerd wordt
dat doet er toch niet toe, ze mogen je toch zo een paar dagen vasthouden als ze je van een "terroristische actie" verdenken tegenwoordig?quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.
Lenny Kravitz - Always On The Runquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
ik ook !quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
wowquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef NotoriousJw het volgende:
Nerd....
quote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Bananenman het volgende:
Nerd.
Meer ben je niet.....quote:
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?quote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef Renmaestro het volgende:
Held! Ik had krom gelegen als er daadwerkelijk was gebeld en het station zou zijn ontruimd, maar helaas. Voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een tikkend iets erin.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Meer ben je niet.....
*zoekt naar emailadres van politie haaglanden*
*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl*
Heb jij een snellere manier voor me dan ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Heel anoniem hoor als je het op Fok verteld
Is your mother proud of you?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
Verrek! Ben ik toch nog 'deel' van de operatie.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?
Naar de brief!
Zijn de bananen krom?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....quote:
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....
jou moeder moet over een tijd dubbele diensten i.p.v. alleen s'nachts ook overdag dinesten om die boete van je aftebalen......
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
yildiz welke wijk woon je in Den Haag? straks word me hele wijk afgezet
DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEEquote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.
niet happen hoor Y!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |