Met het doel om dit te veroorzakenquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Nu nog poederbrieven sturen naar gemeenteraadsleden, en zelfmoord komt opeens heel erg dichtbij.
Laat hem maarquote:
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat hem maarhij komt er zelf wel achter
Ik ben niet goed.quote:Op zondag 11 september 2005 18:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?
Een paar hebben er ook gemailedquote:Op zondag 11 september 2005 18:36 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben erg benieuw naar de afloop, het zou wel leuk zijn als je het nieuws haalt. Hoeveel mensen hebben een tas neer gezet? Ik las er 3(?).
Goed plan, dan kunnen ze gelijk naast de post "gevonden voorwerpen" een politiepost plaatsen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Weet je wat dit gaat kosten als ze erachter komen en dit op jou willen verhalen![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat dit het grote nieuws haalt. Hoewel, de laaste tijd heb je alleen maar zulk nieuws. Maar als ze de brief lezen stoppen ze het in de doofpot. Als ze het station ontruimen heb je wel een probleem denk ik. Zulke grappen kunnen ze niet zo waarderen. Maar je had het beter in het spisuur kunnen doen, morge ochtend ofzo. Dan zijn er meer mensen. Maar dat denk ik dan he.quote:Op zondag 11 september 2005 18:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een paar hebben er ook gemailedDie bijvoorbeeld geen account hadden.
Ze doen maar, ik verplicht ze tot niets, anders ben ik ineens de leider ofzo.
Ik doe het gewoon, en iedereen is verder vrij om te doen wat ie wil.
Ik weet trouwens niet of en wanneer dit in het nieuws komt, jij?
Vanavond maar kijken danquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef XiChico het volgende:
Mischien komt het in Hart van Nederland.
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Lu_uK het volgende:
Fok! heeft wel vaker het nieuws gehaald toch, met protest acties. Pas nog tegen die baby in Big Brother. Toen was het op RTL boulevart.
Doe even normaal vent, en lees eerst het topic wat in mijn sig staatquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:
"U dacht dat er antrax in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in Nederland door een poederbrief. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten."
Zelfde idee, en darnaast was het vooral een verwijzing naar Mineo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |