nee hoor, als je nu de uitslagen van vanvond en morgen invult, kun je gewoon al in ronde 2 instromen !!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:04 schreef snellejelle het volgende:
hee dit zie ik nu pas! kan ik vanaf speelronde 3 instromen? of is het een besloten topic nu?
ok, ik ga direct aan het werkquote:Op woensdag 28 september 2005 13:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee hoor, als je nu de uitslagen van vanvond en morgen invult, kun je gewoon al in ronde 2 instromen !!
(niet vergeten ook te tot-getallen erbij te zetten, deze mogen afwijken van je uitslag !! )
zit wat in jaquote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De bonusvraag punten kun je denk ik niet meer krijgen nu er al een Nederlandse ploeg heeft gespeeld.
Goed antwoord: Barcelona Udinese 1 (4-1)quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
Goede antwoorden:
di 27/9 Barcelona Udinese 1 (4-2)
di 27/9 Man. United Benfica 1 (2-1)
di 27/9 Ajax Arsenal 2 (1-2)
Zo, lekker dan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
2e Speelronde:
di 27/9 Man. United Benfica 2-1 (1)
wo 28/9 Liverpool Chelsea 0-0 (3)
Dat vond ik ook al en ik verdien 4 punten extra door in de eerste ronde goed te voorspellen dat Basel veel zou scoren... (maar ja, achteraf is dat makkelijk gezegd natuurlijk)quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
13 punten
Opmerking,niets te nadele van de jongens die het goed hebben maar is 10 punten voor de bonusvraag eik niet iets te veel van het goede?
Achteraf gezien is 10 punten inderdaad iets teveel van het goede, zeker omdat het een "echte" gokvraag is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
13 punten
Opmerking,niets te nadele van de jongens die het goed hebben maar is 10 punten voor de bonusvraag eik niet iets te veel van het goede?
Gewoon tien, het was wel degelijk beredeneerd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Achteraf gezien is 10 punten inderdaad iets teveel van het goede, zeker omdat het een "echte" gokvraag is.
Met goedkeuring van Gollum en Sandman (die het juiste antwoord gegeven hebben) maak ik er 5 punten van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |