Me tooquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:40 schreef Sjoewe het volgende:
Kom maar op met die nieuwe foto
Ik heb zin namelijk
Nee, niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:50 schreef Nemephis het volgende:
is er trouwens ook ergens een subtopic, voor de ontwerpen die het niet gehaald hebben/slowchat/etc?
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef MaxiTitan het volgende:
De Regels nog eens...Je mag er een ander voertuig van maken zolang er nog wel elementen van het orgineel aanwezig blijven. (herkenbaarheid)
Nah jah je moet de auto zelf wel gebruiken en niet als donorwagen zoals je normaal zou doen met die getunde wagens... Kijk ook naar de andere regels, je moet dat plaatje soepen niet een plaatje van een vliegtuig bijvoorbeeld...quote:Op zondag 18 september 2005 00:40 schreef Eastwood het volgende:
[..]
dus als ik de velg van je wagen gebruik voor een vliegtuig ofzo? dan ben ik dus legaal bezig?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 00:56 schreef MaxiTitan het volgende:
zo krijgen wij wat meer variatie te zien ipv alleen die getunde bakkies...
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...quote:Op zondag 18 september 2005 00:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist de lolIk heb er nu een limosine van gemaakt, maar daar was ik weer in 15 minuten mee klaar
![]()
Bij deze: klik hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:54 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet...
Maak er maar eentje aan...
De foto leent zich natuurlijk niet erg voor dat doel ehquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat het niet mag... Ik probeer alleen te voorkomen dat iedereen weer een tunebak gaat zitten maken door extra ruimte te scheppen in het creatief denken... en het showen van photosoep skills natuurlijk...
En alweer dicht..quote:Op zondag 18 september 2005 01:18 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Bij deze: klik hier
het topic [Auto's Photosoepen] Slowchat en misbaksels
Ik vindt het anders heel wat voor een newbiequote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef BoJo het volgende:
Ik had hele wilde plannen als beginner zijnde met die auto maar niks wilde of lukte, naja je moet ergens mee beginnen he![]()
[afbeelding]
Dieselstation.com heeft wel een redelijk assortiment.quote:Op maandag 19 september 2005 17:29 schreef PokerPinda het volgende:
Ik ga die rolls straks ook ff onder handen nemen.
Weet iemand misschien een site met goede foto's van auto's waar je de velgen en bumpers ed. van kunt gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |