quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Darklight het volgende:
Kan die zeug niet weer naar dat huisje verdwijnen
Ja en dat wekt alleen maar meer irritatie op. Dus niet zo slim van 'r.quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze apart van de groep blijft zitten, wentelt zich wel ernstig in haar slachtoffersrol zeg![]()
Of zou ze het niet door hebben?quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef Wup het volgende:
[..]
als dat zo is laat ze daar niks van merken
quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ey Hum, waar is nou die uitgang?
Ik hoorde het ook.Mijn ergste vermoedens worden waarheidquote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Debbus het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ook!
Ingrid toch de tweede kelly
Niemand die iets weet?quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef Wokkel het volgende:
Zijn de bewoners op de hoogte van de roddel over de transsexueel, of is het gewoon puur toeval?
Jost: Dat vind ik iets aan de cruwe kantquote:Op zondag 11 september 2005 16:57 schreef eborn het volgende:
Lieske: "Ik denk dat mijn moeder meer verdriet heeft gehad over het overlijden van onze hond dan van haar ouders"
Het is toeval, in zoverre dat er natuurlijk al eens eerder een omgebouwd wijf in BB heeft gezeten.quote:
Verzet misschien de klok van de jacuzzi???quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef vw_caddy het volgende:
Er loopt een vreemde meneer in de tuin!
Ze heeft anders net der bed verschoond....quote:Op zondag 11 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Tanja heeft vandaag vast ook geen vuk gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |