Ze moeten een opdracht krijgen, waar ze niet voor kunnen slagen, en dan als sanctie alle rookwaar uit het huis halen.quote:
BB3 had dat wel. Kelly op de hometrainerquote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef MissX het volgende:
Het is echt zonde dat ze geen goede buitenruimte hebben daar of een fitness ruimte ofzo. Ze krijgen echt nul beweging daar (op een weekopdracht na) lekker ongezond.
Chantal had zelfs wel een volleybal veldje gewilt
ja dat ljkt mij nou opk een hele goeie hahaha. Dat gaat echt oorlog worden dan.quote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moeten een opdracht krijgen, waar ze niet voor kunnen slagen, en dan als sanctie alle rookwaar uit het huis halen.
Dan wordt het voor ons een beetje leuk
Leo op de hometrainer was nog leuker...quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
BB3 had dat wel. Kelly op de hometrainer![]()
.
quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef MissTiger het volgende:
[..]
ja dat ljkt mij nou opk een hele goeie hahaha. Dat gaat echt oorlog worden dan.
Ja ik dacht al dat ik e zoiets kon herinneren. Maar ze hebben nu niet eens ruimte waar ze een rondje kunnen rennen. Ik zou echt gek daar van worden, in 3 maanden niet fatsoenlijk bewegen.quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef schatje het volgende:
[..]
BB3 had dat wel. Kelly op de hometrainer![]()
.
volgens mij hadden ze in BB3 in het rijke gedeelte een fitnesskamertje?quote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef MissX het volgende:
Ja ik dacht al dat ik e zoiets kon herinneren. Maar ze hebben nu niet eens ruimte waar ze een rondje kunnen rennen. Ik zou echt gek daar van worden, in 3 maanden niet fatsoenlijk bewegen.
Ja, leuk!quote:Op zondag 11 september 2005 17:44 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten een opdracht krijgen, waar ze niet voor kunnen slagen, en dan als sanctie alle rookwaar uit het huis halen.
Dan wordt het voor ons een beetje leuk
dat is niet heel moeilijk.. je bent alleen misselijk als je klaar bent 's ochtendsquote:Op zondag 11 september 2005 17:55 schreef FlowKey het volgende:
heheh, nog beter: iemand krijgt 1 pakje peuken en de geheime opdracht dat in 24 uur leeg te roken zonder dat de anderen het merken ... MUHAHAHAHAHA
Van de jacuzziklok.quote:Op zondag 11 september 2005 17:57 schreef Miepje01 het volgende:
Hoe weet Rob dat het kwart voor 6 is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |