Vindt dit er op zich niet afstotelijk uitzien.quote:Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Met je mond vol praten vind ik afstotelijk.
En dat is des ter irritanter omdat ze verder zo'n heerlijk smoeltje heeft.
Ze was zich waarschijnlijk aan het voorbereiden voor het opvoeden van haar kleindochterquote:Op zondag 11 september 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja we kunnen ons zeker af gaan vragen waar die moeder zat toen Tanja aan het opgroeien was
ik vind Menno al vanaf het begin een enge gluiperd.quote:Op zondag 11 september 2005 17:24 schreef phileine het volgende:
ik vind menno helemaal niks aan. nog oninteressanter dan Rikkert. Bij Rikkert vermoed je nog stille wateren diepe gronden, Menno is volgens mij gewoon een regenplas. Wat is zo leuk aan Menno?
Dat denk ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef BB-King het volgende:
Dido en Menno denken dat Rikkert donderdag vertrekt...
Juist!quote:Op zondag 11 september 2005 17:31 schreef cuall het volgende:
Ja we kunnen ons zeker af gaan vragen waar die moeder zat toen Tanja aan het opgroeien was
eerlijke open jongen ... dat mag ik wel!quote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef MissX het volgende:
roel heeft al lopen rukken op de wc, hoorde ik dat nou goed?
Je kunt het niet eens drinken, want na een minuut of 3 zit er een hele laag opquote:Op zondag 11 september 2005 17:36 schreef Flakkie01 het volgende:
baily's tonic verhaal is een fabel
dat klinkt zo tegenstrijdigquote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef phileine het volgende:
ik vind het gedrag van Tanja niet per definitie depressief. het is ook een normaal verschijnsel dat je aan het eind van je zwangerschap je een beetje in jezelf terugtrekt. Als voorbereiding op de bevalling en daarna het leven met het kindje. Je maakt je wereldje op een of andere manier heel klein. In die zin is het nog niet zo'n stomme zet om in BB te gaan zitten, lekker kleine overzichtelijke wereld. Tanja heeft ook een inherente ontevredenheid over zich, depressieve mensen zijn meestal niet ontevreden en aandachtvragend maar hebben vooral enorm de pest aan zichzelf.
Hoezo dan?quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Menno is best wel eng ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |