Je bedoelt toen Humberto hem een paar maanden overnamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom is ie er ook een tijdje uit geweest he. Volgens mij had ie het zelf ook wel door.
Maar ik had het eigenlijk eerder over "een prettige radio stem" hebben
Ja. Ik vind Humberto een pracht vent, maar hij kan qua stem niet tippen aan Evers of aan van Somerenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Humberto hem een paar maanden overnam
Ik vind Humberto's stem prima, maar hij heeft lang niet zoveel humor als Evers en van Someren als voorbeeld. Humberto is gewoon een prima invaller, waar je ook mee kan lachen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Humberto een pracht vent, maar hij kan qua stem niet tippen aan Evers of aan van Someren
We zitten op de zelfde golflengte Paulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Humberto's stem prima, maar hij heeft lang niet zoveel humor als Evers en van Someren als voorbeeld. Humberto is gewoon een prima invaller, waar je ook mee kan lachen.
Wij hebben verstand van radio.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We zitten op de zelfde golflengte Paul
Wie?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij hebben verstand van radio.
Wat vind je van Michiel Veenstra?
Je weet inmiddels dat ik nauwelijks 3FM luister he.quote:
Vrijdagmiddag op 3fm? Was het niet Claudia de Breij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je weet inmiddels dat ik nauwelijks 3FM luister he.![]()
Had alleen vanmiddag geen keusBij Halsteren (grens Belgie-Nederland) was de ontvangst van Veronica slecht
Alleen 3FM deed het goed. Wie is die irritante wijf die rond 3 uur te horen was bij 3FM?
Wat een vreselijke kut-stem heeft ze!
Die ja, was een deceptiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag op 3fm? Was het niet Claudia de Breij?
Ja, sorry.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:54 schreef Paul het volgende:
anyways we dwalen af
Beter hier verder praten daarover
Radio Veronica - deel 2
Dit topic gaat over Somertijd
Is juist grappig, als ik alleen maar muziek wil horen flikker ik er wel een cd in.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn autoradio gaat acuut over naar een andere zender zodra het 16 uur geweest is. Wat een stelletje puberale eikels zijn het zeg. Dan haast nog liever Skyradio of 3fm. Die 'gezellige 'onder-elkaar- lol, draai gewoon plaatjes en hou je kop...
hoezo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:58 schreef Netsplitter het volgende:
Godzijdank is Joerie de prijzensloerie weer terug morgen.
Ze is vervelend, kan een beetje dom mee zlitten lullen enzo.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze is vervelend, kan een beetje dom mee zlitten lullen enzo.
Voor de rest komt er werkelijk niks uit, maar dan ook niks.
Zelfs op voorzetjes van Rob kan ze niet scoren.
Doe mij maar Patrick Kicken en Jan papparazi in de ochtendquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef Markster het volgende:
ik vind marloes bij Rick altijd wel aardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |