We weten iig hoe de controller eruit ziet.quote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Over de PS3 is geweldig veel bekend ja
Is daar überhaupt een topic over, dan heb ik die gemistquote:Op zondag 11 september 2005 22:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Over de PS3 is geweldig veel bekend ja
Omdat mensen daar wel normaal zijn en stil zijn als er een tijdje niks nieuws bekend gemaakt wordt.quote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is daar überhaupt een topic over, dan heb ik die gemist
ps3 en xbox fanboys gamen liever dan dat ze over lucht pratenquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef mikando18 het volgende:
Damnz al meer topics dan ps3 en xbox 360 samen![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ps3 en xbox fanboys gamen liever dan dat ze over lucht praten
Daarom zijn er meer Xbox dan Cube topics?quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Doe dat dan in plaats van de onzin die deze topics vult.quote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Der valt weinig te gamen op een console die nog niet uit is slimmerd.
Je kan goed discussiëren over de mogelijkheden die een nieuwe console misschien wel heeft, is dat nou zo moeilijk te begrijpen ffs
De controller kan nog veranderen. Weet je, die controller GAAT ook veranderenquote:Op zondag 11 september 2005 23:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
We weten iig hoe de controller eruit ziet.En er zijn een groot aantal games aangekondigd en er zijn zelfs al beelden beschikbaar. I rest my case.
Daar gaat het niet over lucht.quote:Op zondag 11 september 2005 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom zijn er meer Xbox dan Cube topics?
Daar houd ik je aan, heb je ook nog een bron of is het een voorgevoel van een nintendo fanboy, die vertrouw ik namelijk nooit helemaal.quote:Op zondag 11 september 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De controller kan nog veranderen. Weet je, die controller GAAT ook veranderenGeloof me maar.
ik zeg toch niet dat ze op een 360 gamen of op de ps3, van mij part gamen ze op een gamecube, ze praten niet over luchtquote:Op zondag 11 september 2005 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Der valt weinig te gamen op een console die nog niet uit is slimmerd.
Je kan goed discussiëren over de mogelijkheden die een nieuwe console misschien wel heeft, is dat nou zo moeilijk te begrijpen ffs
Waarom nou weer de PS3 aanvallen?quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef YourMaster het volgende:
Ja, want die hebben ook een revolutionaire controller, zo 1 die terugkomt als je er mee gooit. Hebben ze niet zelf uitgevonden, maar ze maken hem wel populair.
quote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ze op een 360 gamen of op de ps3, van mij part gamen ze op een gamecube, ze praten niet over lucht
quote:Op zondag 11 september 2005 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
Ajax fans spelen ook niet allemaal bij ajax.quote:
Fanboys staat er toch slimme?quote:
Houden we het wel een beetje beschaafd jongeman.quote:Op zondag 11 september 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fanboys staat er toch slimme?
ik zeg niet dat ze op de ps3 gamen, ik zeg dat ze gamen.
snap je het nu of moet ik het in het spaans typen?
ga je dan een gamecube kopen?quote:Op zondag 11 september 2005 23:11 schreef Ruzbeh het volgende:
* Ruzbeh negeert
Nog 4 dagen, 4 uur en 48 minuten!
aan het aantal topics te zien praten ze liever over luchtquote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef Cerbie het volgende:
Dan gamen Revolution fanboys ook, op een GC bijvoorbeeld. (Jouw redenering)
Nee, die lopen hier het topic vol te spammen (daar ging het de hele tijd al overquote:Op zondag 11 september 2005 23:16 schreef Cerbie het volgende:
Dan gamen Revolution fanboys ook, op een GC bijvoorbeeld. (Jouw redenering)
Simsalabim! en nu hou je op!quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 23:18 schreef Cerbie het volgende:
NIet alle fanboys, een paar (namen noemen is overbodig denk ik)
Was dat?quote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef Cerbie het volgende:
Fridayton 2.0
och, vast genoeg om 16 topics mee te vullenquote:Op zondag 11 september 2005 23:23 schreef Cerbie het volgende:
En een speech, waar ik weinig bijzondere Revolution info van verwacht
quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
och, vast genoeg om 16 topics mee te vullen
"Ik weet zeker dat die beweging op de 7e seconde van de 29e minuut iets te maken heeft met de vorm van de controller!"quote:Op zondag 11 september 2005 23:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is geen aanval, is een grapje. Ik zelf heb nog geen ps3 controller vast gehad, dus weet niet of ie goed of slecht is.quote:Op zondag 11 september 2005 23:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom nou weer de PS3 aanvallen?
Ja ach, sowieso al die dingen die nintendo "uitgevonden" heeft. Een d-pad is ook gewoon hetzelfde als een joystick, schouderknoppen, ook een logische stap als je meer knoppen gaat gebruiken. Ik vind het iig over-rated, wel handig, maar niet alsof ze het wiel hebben uitgevonden.quote:Op zondag 11 september 2005 23:33 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Daarbuiten wil ik nog even reageren op die mensen die het onterecht vinden dat er beweerd wordt dat Sony en MS alles gelijk stelen. Ik vind dat zeker geen onzin, tuurlijk zullen ze alle vernieuwingen die een verbetering betekenen en niet veel kosten ook doorvoeren. Natuurlijk zou nintendo dat ook meteen doen als MS of Sony met iets zouden komen. Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Als Nintendo met iets nieuws komt, en het wordt níet overgenomen komt dat of doordat het niet over te nemen is, of omdat niemand het over nemen wil. Niet doordat Sony of MS principiëel tegen kopiëren zijn natuurlijk.
wat valt er te lachen dan?quote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Whahahaahah wat zijn jullie grappig.
Kijken wie er op 16 September gaat lachen.
Rightquote:Op zondag 11 september 2005 23:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja ach, sowieso al die dingen die nintendo "uitgevonden" heeft. Een d-pad is ook gewoon hetzelfde als een joystick, schouderknoppen, ook een logische stap als je meer knoppen gaat gebruiken. Ik vind het iig over-rated, wel handig, maar niet alsof ze het wiel hebben uitgevonden..
gaar was die controller niet, en ja zonder nintendo had het ook zo geweestquote:Op zondag 11 september 2005 23:45 schreef mikando18 het volgende:
[..]
RightZonder Nintendo zat je ook met dit soort gare controllers opgescheept
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
ookal zou de de controller onthuld worden, je koopt die console toch niet dus waar maak je je nou druk om?
Nintendo Revolution Deel 27: Almost therequote:Op maandag 12 september 2005 00:10 schreef Ruzbeh het volgende:Quote je nou mijn tekst als confirmatie dat je me hebt begrepen?
dit is dan wel grappig en adrem bedacht op zichquote:Op maandag 12 september 2005 00:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[[url=http://img27.imageshack.us/img27/2626/audioaudiommarcoborsatodewaarh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sorry, ik denk nu ook wtf ben ik bezig zeg.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef NiTiN het volgende:
Geld voor Ruzbeh ook wat mij betreft
tering lijken wel kleine kinderen hierzo.
goede instellingquote:Op maandag 12 september 2005 00:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry, ik denk nu ook wtf ben ik bezig zeg.Ben de heletijd chagerijnig.
Sorry Gamedemon.
Zijn we nu weer vriendjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |