quote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
check de race
webbermontoya exit
Hahahahaquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Kanker eens een eind op met die debiele kutformule 1 stelletje pleurishomo's![]()
Als ik die megaulesport wil zien ga ik wel tv kijken.![]()
Ik dacht dat jij sociaal ging doen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ook leuk dat een paar dagen geleden Lieske nog vermanend werd toegesproken omdat zij en haar vriendinnen zich corpssletjes noemden. Dat kon echt niet. Pffffff. Hypocriet zeg.
Toen deed Ingrid het enige goede tot nu toe... en dat was dat ze dus inderdaad in de groep zei dat dat zo gek nog niet was omdat zij haar vriendin ook wel sletje noemt.quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ook leuk dat een paar dagen geleden Lieske nog vermanend werd toegesproken omdat zij en haar vriendinnen zich corpssletjes noemden. Dat kon echt niet. Pffffff. Hypocriet zeg.
vrees dat dat hier wel wat aan gedaan gaat wordenquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Kanker eens een eind op met die debiele kutformule 1 stelletje pleurishomo's![]()
wees blij.... Kan je tenminste overal naar luisteren zonder haar domme gewauwel te horen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Waarom ligt dat luie gedrocht nog in bed?
quote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef Pinball het volgende:
Gebrek aan aandacht?quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze om 04.00 uur weer aan het roken wasquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben niets te doen voor mij en ik ben doodquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sociaal ging doen.
Ze kan de laatste weken van haar zwangerschap lekker niets doen. Daarom zit ze in het huis, omdat het haar thuis allemaal teveel werd. Nu haar vader in het ziekenhuis ligt, gaat ze helemaal niet meer het huis uit, omdat dan haar moeder haar niet kan helpen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Geheime opdrachtquote:Op zondag 11 september 2005 15:33 schreef Darklight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |