Misschien wel, het was iig wel dat stakkertje wat consequent op de omroepen zat te katten en ze zeer hartgrondig de grond in boorde.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef Maerycke het volgende:
Was dat niet hetzelfde contactgestoorde stakkertje dat enigszins jaloersig reageerde op het succes van de Fok! Big Brother weblog en ook nogal wat commentaar had op de Fok!kers die de streams volgde terwijl hij zelf ook overduidelijk voor de monitor hangt omdat hij geen leven heeft?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef doordevil het volgende:
Die Rica heeft er wel kijk op, vind ik.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef doordevil het volgende:
Heej Nico!quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef doordevil het volgende:
Gebruik je tegenwoordig msn? Voeg me eens toe. Ik mis onze icq gesprekjes.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef doordevil het volgende:
Hoi Sanne. Welkom in het topic "begrijpend lezen".
Dat was mooi jaquote:Op zondag 11 september 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
Prachtig hoe Patty Brard ooit tegen hem tekeer ging..
Dat heeft Dutroux ook, maar dat zegt nog niets over wat de mensen van hem vinden.quote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef ThE_ED het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar "Nico Dijkshoorn" heeft toch wel wat faam veroverd op het internet.
Deze was nog gratis.quote:Op zondag 11 september 2005 21:43 schreef doordevil het volgende:
nog geen spat veranderd zie ikquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef doordevil het volgende:
Hoi Sanne. Welkom in het topic "begrijpend lezen".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |