De lexus van Trulli en hij had het niet gemeld bij Toyota, maar een beveiliger had Montoya gezien en nu moet hij op het matje van Toyota komen ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Baklap het volgende:
wat had Montoya nou gedaan? Ik was straks ff naar de wc, iets met de Lexus van iemand aan gort gereden??
Had de auto van Trulli gesloopt (aangereden op een parkeerplaats) en toen ging hij er vandoor, helaas voor Montoya was er een getuige dus Montoya moet zich bij Toyota melden om het e.e.a uit te gaan leggen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef Baklap het volgende:
wat had Montoya nou gedaan? Ik was straks ff naar de wc, iets met de Lexus van iemand aan gort gereden??
Kennelijk worden je (ver)wens(ing)en verhoordquote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef allsystemshalt het volgende:
jezus kristus Trullie naar de 14 plek gezakt![]()
godver ge sfdvafv
quote:Op zondag 11 september 2005 14:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kennelijk worden je (ver)wens(ing)en verhoord
Precies, Olav Mol weer met zijn anti-Coulthard houding. Zolang een rijder geen Schumacher heet kunnen ze niks volgens Mol.quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
Zeik niet Olav er is niets aan de hand
Dat is ook niet helemaal waar maar dit sloeg echt nergens op.quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef PirE het volgende:
Precies, Olav Mol weer met zijn anti-Coulthard houding. Zolang een rijder geen Schumacher heet kunnen ze niks volgens Mol.
en toch gun ik alonso wel stuk of 4 puntjes hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:55 schreef MrX1982 het volgende:
Kimi moet nu enorm gaan pushen. Hij moet eerste worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |