Even een leuk onderwerp bedenken dan.quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb jij nog 'n verhaaltje ?
Durf te wedden dat meneer daar niet aan kan tippen...
[Diaan] Je moet ze ook nog even allemaal op een rij in een nieuw topic posten [/Diaan]quote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Even een leuk onderwerp bedenken dan.
Is Peace erg kwaad over het vorige verhaaltje?quote:Op zondag 11 september 2005 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
[Diaan] Je moet ze ook nog even allemaal op een rij in een nieuw topic posten [/Diaan]
Buck Rogers?quote:
[Diaan] hij reageert er zelf nog wel een keer op [/Diaan]quote:Op zondag 11 september 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Peace erg kwaad over het vorige verhaaltje?
Ai dat wordt dus brommen of een dikke vette prent voor Andy.quote:Op zondag 11 september 2005 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
[Diaan] hij reageert er zelf nog wel een keer op [/Diaan]
quote:Op zondag 11 september 2005 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb jij geen leuk tussendoorplaatje TH?
Namens Diaanquote:Op zondag 11 september 2005 15:40 schreef Treinhomo het volgende:
Matthew star.
Deze luitjes zijn een jaar of 12 jonger dan ikke...quote:Op zondag 11 september 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Jouw oude klassefoto? Jij bent die knakker met pet?
Later zal blijken dat deze wel héél wrang is...quote:Op zondag 11 september 2005 16:01 schreef tong80 het volgende:
Die studentenband met I will survive ?
Die zijn een jaar of 30 ouder dan TH schat ik.quote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
Links onderin lijkt wel Janis Joplin. Of is het iets met Jeff Buckley ofzo ?
Zijn dood dus. Hmm groep jongeren die dood zijn......quote:Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Later zal blijken dat deze wel héél wrang is...
Nope.quote:Op zondag 11 september 2005 16:08 schreef tong80 het volgende:
Links onderin lijkt wel Janis Joplin. Of is het iets met Jeff Buckley ofzo ?
Niet allemaal.quote:Op zondag 11 september 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Zijn dood dus. Hmm groep jongeren die dood zijn......
Da's correct.quote:Op zondag 11 september 2005 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah The trenchcoatmaffia?
The Trenchcoat Mafiaquote:
Helaas...quote:
Dat moet dan idd Billy Joel wel zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat morsige type aarzelde niet om iemand permanent de WAO in trappen of zijn kop tussen een bankschoef te stoppen. En ja dat is verfilmd en die scene van de bankschroef zit er in.
quote:Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet dan idd Billy Joel wel zijn.
New York Maffia ?quote:Op zondag 11 september 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat morsige type aarzelde niet om iemand permanent de WAO in trappen of zijn kop tussen een bankschoef te stoppen. En ja dat is verfilmd en die scene van de bankschroef zit er in.
Meneer schreef boeken met veelzeggende titels als:quote:Op zondag 11 september 2005 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm heb het idee dat ik die schrijver ken, maar kan geen naam bedenken![]()
Volgens mij niet...quote:Op zondag 11 september 2005 16:42 schreef brother52 het volgende:
Goedemiddag![]()
Zijn mijn enge mannen van vrijdagochtend al geraden?
Chicago Outfit.quote:
Fan van de Pianoman I presume?quote:
Damesboeken schrijver lijkt me.quote:Op zondag 11 september 2005 16:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer schreef boeken met veelzeggende titels als:
Hart zonder toegang
Eenzame vrouw
De Erfgenamen
Passie
De Verleiding
De Droomfabrikanten
De Speculanten
en
79 Park Avenue
Het zegt me werkelijk nog niets....quote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef Tokay het volgende:
Handen bij de knoppen....
De naam van de schrijver die ik zoek is....
Harold.........
nopequote:
wederom: nopequote:
Nee.quote:Op zondag 11 september 2005 17:00 schreef Tokay het volgende:
Hebben jullie écht nog nooit van Harold Robbins gehoord?![]()
[afbeelding]
Robbins!quote:Op zondag 11 september 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Faltermeyer? Shand?
Je gaat op Treinsharpei lijken hoor.quote:
Nooit!quote:Op zondag 11 september 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Je gaat op Treinsharpei lijken hoor.
Gelukkig maar, Sharcavia klinkt niet zo leuk.quote:
Allicht; hij heeft 't beste nummer aller tijden geschreven: 'Goodnight Saigon'...quote:Op zondag 11 september 2005 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Fan van de Pianoman I presume?
Was ooit een leuke spoof op gemaakt door Mike Boddé over prijzenoorlog in Kopspijkers.quote:Op zondag 11 september 2005 17:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; hij heeft 't beste nummer aller tijden geschreven: 'Goodnight Saigon'...
Spoof: ja.quote:Op zondag 11 september 2005 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Was ooit een leuke spoof op gemaakt door Mike Boddé over prijzenoorlog in Kopspijkers.
Ach kon er wel om lachen. Maar ik denk dat als je het origineel als mooiste lied ooit beschouwd je not amused bent.quote:
Jij snapt 't...quote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach kon er wel om lachen. Maar ik denk dat als je het origineel als mooiste lied ooit beschouwt je not amused bent.
Carlo Picornie avant la lettre...quote:Op zondag 11 september 2005 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mobster is trouwens Anthony 'The Ant' Spilotro. Doodgeslagen in een weiland omdat de grote bazen zijn streken zat waren.
quote:
quote:
Echt nog nooitquote:Op zondag 11 september 2005 17:00 schreef Tokay het volgende:
Hebben jullie écht nog nooit van Harold Robbins gehoord?![]()
[afbeelding]
Dat pleit voor je, hoor!quote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
Echt nog nooit
Niet? Moet je eens wat verder kijken dan het plaatje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef Tokay het volgende:
Die vier Neanderthalers: geen idee.
Nee, niet Dido.quote:
Cola Light.quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
Cola uit je neus ?
Is goed. Zong eerst bij de Go Go's.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Treinhomo het volgende:
Belinda Carlisle.
Daar heeft MC Hammer ooit nog 's een liedje over gemaakt:quote:Op zondag 11 september 2005 20:12 schreef Tokay het volgende:
Cola Light.
En ik kreeg plots een stekende pijn in mijn schedel.
Hebben jullie elkaar gemeet?quote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag Treinsharpei gezien! Ik was niet bang, hij was lief.
Zouden ze dat gedraaid hebben tijdens de uitvaart?quote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef Treinhomo het volgende:
Daar heeft MC Hammer ooit nog 's een liedje over gemaakt:
'Here comes the Hammer'...
Allicht.quote:Op zondag 11 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vanmiddag Treinsharpei gezien! Ik was niet bang, hij was lief.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht.
Waar heb je 'm gezien ?
Heb je toevallig ook foto's gemaakt ?
Blijft de vraag staan: Waar ?quote:Op zondag 11 september 2005 20:20 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik loop niet altijd met een camera op zak. En met mijn telefoon bel ik gewoon.
De zingende cowboy inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
Roy Rogers ?
Wat een dooie mus, wyccie.quote:Op zondag 11 september 2005 20:22 schreef wyccie het volgende:
Ik durfde hem niet te aaien.![]()
Kijk eens wat schattig:
[afbeelding]
Z'n paard is louter figuratief in deze ?quote:
Zomaar.quote:Op zondag 11 september 2005 20:26 schreef wyccie het volgende:
Gewoon in een park. Hoezo?
Mij had je toch wel durven aaien...toch...?quote:Op zondag 11 september 2005 20:28 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Lieve hondjes toch?
Of dacht je dat ik TH had gezien?!?
Ja!quote:Op zondag 11 september 2005 20:28 schreef wyccie het volgende:
Of dacht je dat ik TH had gezien?!?
Dit vond je niet leuk:quote:Op zondag 11 september 2005 20:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mij had je toch wel durven te aaien...toch...?
Helaas; 'k ben slechts beperkt in 't wild te aanschouwen.quote:Op zondag 11 september 2005 20:31 schreef Tokay het volgende:
Ja!
Dat kwam door de context. Als reactie op een uitspraak van mij kwam dat zeer aanmatigend over.quote:
Oh, ik weet niet eens meer wat je had gezegd.quote:Op zondag 11 september 2005 20:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kwam door de context. Als reactie op een uitspraak van mij kwam dat zeer aanmatigend over.
Zo, op zichzelf staand, is 't best wel lief...
Je bent niet de enige Tokay, Peaceman en ik kijken ook, maar ik neem het altijd op zodat we in het weekend samen kunnen kijken. Hebben we vandaag dus gedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja pyl, ik heb mijn keuze gemaakt.
Ik ben immers de enige hier die naar Desperate Housewives kijkt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 20:48 schreef wyccie het volgende:
Desperate Housewives......daar speelt de vrouw van William H. Macy in, toch?
Ik was toen aan 't werk bij een (Amerikaans) bedrijf in Middelburg. Moest de dag erna ook nog daar zijn; bedompte sfeer en verzwaarde veiligheidsmaatregelen, dus.quote:Op zondag 11 september 2005 20:42 schreef wyccie het volgende:
Tokay, vier jaar geleden (dat was een dinsdag als ik me niet vergis) was ik op de uni. Ik hoorde in de bieb geroezemoes over CNN. Bij de bushalte hoorde ik iets over een vliegtuig. En thuis zag ik de beelden. Daarna heb ik heel veel gehuild
Beetje harteloos.quote:Op zondag 11 september 2005 20:51 schreef Treinhomo het volgende: erdoorheen te ouwehoeren en huilende mensen belachelijk te maken.
Geen acteur, meneer was muzikant.quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
Acteur ?
Hee jij!quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel Ewan McGregor.
Zoals: 'Er is een benefietconcert georganiseerd, ten bate van de slachtoffers en nabestaanden van de aanslagen in New York'.quote:Op zondag 11 september 2005 21:00 schreef wyccie het volgende:
Die grapjes op internet die weken later kwamen, daar kon ik wel om lachen.
Zegt iemand die vind dat Joe Pesci op Jeff Goldblum lijkt!quote:Op zondag 11 september 2005 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee jij!
Zet je bril eens op, of doe je lenzen in.....
Die kende ik nog niet. ik moet wel lachenquote:Op zondag 11 september 2005 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zoals: 'Er is een benefietconcert georganiseerd, ten bate van de slachtoffers en nabestaanden van de aanslagen in New York'.
- Oh ja joh ?
'Ja; opblaaspop'...
Sorryquote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zegt iemand die vind dat Joe Pesci op Jeff Goldblum lijkt!![]()
Jij beschouwt Mr.A als potentiëel verdachte ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
En waar was jij vier jaar geleden?
Hee, dat maak jij ervan! Ik was gewoon benieuwd wat hij deed.quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij beschouwt Mr.A als potentiëel verdachte ? [afbeelding]
Thuis. Ik stond koffie te zetten want ik kwam net uit mijn bed. De buurman belde aan en vertelde dat een onsamenhangend verhaal over terroristen New York hadden opgeblazen met een vliegtuig en dat de derde wereldoorlog was uitgebroken. Ik begreep er geen zak van en heb toen mijn oma gebeld. Die was alleen maar aan het huilen en zei dat ik naar de tv moest kijken. Heb ik toen maar gedaan en toen schrok ik behoorlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry![]()
En waar was jij vier jaar geleden?
Ik was aan het werk en de radio daar stond (tot mijn verbijstering) op 538. Op een gegeven moment hoorde ik de DJ iets zeggen over de Twintowers, maar er werd toen nog min of meer vanuit gegaan dat het een grap was, immers: zoiets kon niet waar zijn. Toen het wel waar bleek te zijn heb ik me door de resterende tijd op het werk geworsteld. Mijn hoofd was er totaal niet meer bij en ik wilde maar 1 ding: Naar huis en tv kijken. Verbijsterd was ik, geschokt. En het werd alleen maar erger.... Dezelfde gevoelens had ik bij de moord op Pim Fortuijn (die mij politiek gezien gestolen kon worden), omdat ik geschokt was dat dit in Nederland kon gebeuren. Bij Theo van Gogh hetzelfde... hier werd het vrije woord vermoord.. Ik heb toen zelf een periode gehad dat ik ook wel angstig was om mij uit te spreken. Niet omdat ik gekke dingen zei en mensen beledigde, maar omdat ik vaak wel anders dacht als de anderen in mijn omgeving. Inmiddels is dat weer weg, maar die 3 gebeurtenissen waren wel de meest indrukwekkende van de laatste jaren...quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Tokay het volgende:
Ik was die middag thuis. Ik stond in de keuken het avondeten te bereiden (kipfilet te snijden, ik vergeet het echt nooit). Het was een zonnige middag, herinner ik me. Mijn man kwam thuis, en zei: "Volg je het nieuws niet? Het is een puinhoop in New York, er is een aanslag geweest en er zijn heel veel doden..."
We hebben de tv aangezet, en op dat moment zagen we de inslag van het tweede vliegtuig.
Ik was verbijsterd en moest huilen. We hebben tot diep in de nacht het nieuws gevolgd op CNN.
Ah, ik hoef niet eens meer te hinten dat hij keyboard speelde.quote:Op zondag 11 september 2005 21:17 schreef pyl het volgende:
Wyccie: Ray Manzarek?
Gefeliciteerd met je 10.000ste postquote:Op zondag 11 september 2005 21:30 schreef peaceman het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel wat traantjes gelaten heb![]()
10.000ste post![]()
Jij hebt daar 'n neus voor, hè ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef pyl het volgende:
Was dat Pete Townshend, wyccie?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef pyl het volgende:
Was dat Pete Townshend, wyccie?
'daar'?quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
Jij hebt daar 'n neus voor, hè ?
Pete Townhsend...quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef pyl het volgende:
'daar'?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt daar 'n neus voor, hè ?
quote:Op zondag 11 september 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
Harvey Keitel.
Danny Aiello iddquote:
O zo. Tja, karakteristieke kop en hij komt nogal eens voorbij, ja. Intrigerende figuur blijkbaar, ondanks alles........quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Pete Townsend...
Huh? Ik ben toch zojuist bij Diaan vandaan gekomen? (dacht ik...)quote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gebeurt wel iets te vaak he? Ik heb Diaans plaats ingenomen lijkt het.
Heb ik iets gemist, ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 21:49 schreef Treinhomo het volgende:
Kijk omhoog, Sammy...
Heel verwarrend, ik snap niet meer wat je bedoelt.quote:
Training Gay bedoeld dat je een post hoger moet kijken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, ofzo?
Dat 'Kijk omhoog, Sammy...' komt de laatste tijd steeds vaker voorbij (lijkt het wel), en ik heb wérkelijk geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Wil/kan iemand me even bijpraten?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Tokay
Speelde ook de Italian dad van Madonna in haar clip van 'Papa Don't Preach'.quote:Op zondag 11 september 2005 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Danny Aiello idd
Ken je klassiekersquote:Op zondag 11 september 2005 21:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, ofzo?
Dat 'Kijk omhoog, Sammy...' komt de laatste tijd steeds vaker voorbij (lijkt het wel), en ik heb wérkelijk geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Wil/kan iemand me even bijpraten?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Tokay
huhquote:Op zondag 11 september 2005 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het gebeurt wel iets te vaak he? Ik heb Diaans plaats ingenomen lijkt het.
Trek het je niet aan.quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
Begint die flauwekul hier nou ook al ?![]()
Tokay zei dat ze 1 kloon had......quote:Op zondag 11 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Begint die flauwekul hier nou ook al ?![]()
Woon je in Enschede, ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Jan Mans
mn ex-burgervader.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Jan Mans
Ikke welquote:
Nee, maar kijk wel eens het journaal.quote:
Amen.quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Jacobine Geel
quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Jacobine Geel
quote:Op zondag 11 september 2005 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
Jacobine Geel.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef wyccie het volgende:
Bauhaus.... mijn eerste ingeving was goed, maar ik heb het wel gecontroleerd voordat ik domme dingen zeg
Dus je controleert 't eerst, en daarná zeg je domme dingenquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef wyccie het volgende:
Bauhaus.... mijn eerste ingeving was goed, maar ik heb het wel gecontroleerd voordat ik domme dingen zeg
Weet ik niet, maar ik had destijds wel een single van ze: Bela Lugosi's dead.quote:Op zondag 11 september 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Heeft Bauhaus een hit gehad ?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus je controleert 't eerst, en daarná zeg je domme dingen
Oja. Die heb ik vorige week zelf nog gevraagd in FMTquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar herkende ik m dus van.... Toen wist ik m ook al nietquote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Oja. Die heb ik vorige week zelf nog gevraagd in FMT
Hmmmmmmmmm.........en toch staat het er correct.........quote:Op zondag 11 september 2005 22:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
Robin Cook
Inmiddels ook ex-politicus...quote:Op zondag 11 september 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Ehm ja, Britse politicus. Afgetreden, nog niet zo lang geleden, omdat 'ie het niet eens was met Blairs Irak-beleid... Hoe heet hij nou....![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ano komt er vandaag nog een verhaaltje? please, please
Geloof ik graag, het is een pittige opgave.quote:Op zondag 11 september 2005 22:13 schreef wyccie het volgende:
Tokay, ik zou écht niet weten wie dat zijn!
Na elven. Ga zo efkes 24 kijken namelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ano komt er vandaag nog een verhaaltje? please, please
ze komt me wel bekend voor.....quote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Hém ken ik wel; da's William H. Macy.
Is dat z'n vrouw, naast 'm ?
Je herinnert me aan het feit dat ik ano-schildpad nog moet bekeuren voor belediging van een ambtenaar in functiequote:
Heb het bij Peace verbruikt geloof ik.quote:
Okayquote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Na elven. Ga zo efkes 24 kijken namelijk.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Hém ken ik wel; da's William H. Macy.
Is dat z'n vrouw, naast 'm ?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef wyccie het volgende:
Die verbaasde blik van jou! Had je niet verwacht he....dat ik het zou raden
![]()
Geloof ik niets van...quote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb het bij Peace verbruikt geloof ik.
Juffrouw Diaan zei het hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je herinnert me aan het feit dat ik ano-schildpad nog moet bekeuren voor belediging van een ambtenaar in functie![]()
Dat niet; maar als ik raad in welke serie ze speelt, is dat dan ook een puntje waard ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:Al jáááren gelukkig getrouwd.
![]()
Weet je misschien ook hoe ze heet?
Ik betwijfel dat je dat weet, maar vooruit, doe eens gek.quote:Op zondag 11 september 2005 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
Dat niet; maar als ik raad in welke serie ze speelt, is dat dan ook een puntje waard ?
Vind het wel grappig dat ik als "Juffrouw" wordt neergezet, ben het absoluut niet....quote:Op zondag 11 september 2005 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Juffrouw Diaan zei het hoor.![]()
je kan het nog herstellen in je volgende verhaaltjequote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb het bij Peace verbruikt geloof ik.
'Desperate housewives' ?quote:Op zondag 11 september 2005 22:18 schreef Tokay het volgende:
Ik betwijfel dat je dat weet, maar vooruit, doe eens gek.![]()
Agent Peace lost een serie inbraken op okay?quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kan het nog herstellen in je volgende verhaaltje![]()
Je bent geniaal!quote:Op zondag 11 september 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik nu alweer roepen dat die handtas van Macy Felicity Huffman heet!
Ik ken Siouxsie wel van gezicht, en ik associeer Siouxsie and the Banshees altijd met Bauhaus. Aangezien Siouxsie een vrouw is, dacht ik tot daarnet dat in Bauhaus ook een vrouw zong. Maar op dat plaatje staan alleen mannen, dus daarom leek het me heel dom om Bauhaus te roepen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:16 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Ik wist tot twee minuten tevoren zelf niet eens hoe ze eruitzagen..........
Is dat die vrouw met het donkere haar? en ik bedoel niet Teri...quote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Desperate housewives' ?
Waar ookEva Longoria
in meespeelt...
Puntje voor TH.quote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
'Desperate housewives' ?
Waar ookEva Longoria
in meespeelt...
Ja die latina.quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat die vrouw met het donkere haar? en ik bedoel niet Teri...
En is daarmee uiteraard DE held van het verhaal.. Laat die homo maar de boef zijnquote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Agent Peace lost een serie inbraken op okay?
Of sust een grote ruzie.... doet ie zn naam Peace ook eer aan.quote:Op zondag 11 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Agent Peace lost een serie inbraken op okay?
huh?quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Mieke verweij? Die van de huilende rechter?
Mieke van der Weij.quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Mieke verweij? Die van de huilende rechter?
quote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of sust een grote ruzie.... doet ie zn naam Peace ook eer aan.
Om te huilen zo slecht toch dat programma?quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat die vrouw met het donkere haar? en ik bedoel niet Teri...
Ik vind dat altijd wel grappig om te zien. "weeeeeeeh, mijn buurmans boom staat een centimeter op mijn grondgebied"quote:Op zondag 11 september 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Om te huilen zo slecht toch dat programma?
Vond het vorige idee beter! Zeker als ik dan iemand kan arresterenquote:Op zondag 11 september 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of sust een grote ruzie.... doet ie zn naam Peace ook eer aan.
Nee hoor de schurk is natuurlijk de gewetenloze Scrutinizer, de ontsnapte tbs'er met magneetpasje.quote:Op zondag 11 september 2005 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
En is daarmee uiteraard DE held van het verhaal.. Laat die homo maar de boef zijn![]()
Vind je haar echt zow lekker? ik vind haar niet veel aan..... maar dat zal wel aan mij liggenquote:
Dat gezicht heeft ook wat gekost zo te zien.quote:
Lois Lane, alias Teri Hatcherquote:
Jazeker wel...quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
Vind je haar echt zow lekker?
Ja proces van de AZ selectie tegen Co Adriaanse. Co had de paaseieren te goed verstoptquote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
De rijdende rechter. Was daar op 1e paasdag niet een speciale aflevering van in Honselersdijk ?
Waar ligt dat? Hoe speciaal was die aflevering dan?quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
De rijdende rechter. Was daar op 1e paasdag niet een speciale aflevering van in Honselersdijk ?
Tegenwoordig weer helemaal in the picture als Susan Mayer in DH.quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Lois Lane, alias Teri Hatcher
Ken je "klassiekers"quote:Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lois Lane, alias Teri Hatcher
[/quote
[quote]Op zondag 11 september 2005 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lois van Clark aka Teri Hatcher
Haha, echt waar?quote:Op zondag 11 september 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja proces van de AZ selectie tegen Co Adriaanse. Co had de paaseieren te goed verstopt
Nee, maar dat had nou onvergetelijke tv geweest.quote:
Vlakbij Den Haag.quote:Op zondag 11 september 2005 22:27 schreef wyccie het volgende:
Waar ligt dat? Hoe speciaal was die aflevering dan?
Ja, die was wel errug makkelijk, hè?quote:Op zondag 11 september 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
TH's Eva Longoria binnenkort Eva Homo.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar dat had nou onvergetelijke tv geweest.
Iemand doodrijden en dan naar de rijdende rechter gaan.quote:Op zondag 11 september 2005 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vlakbij Den Haag.
Daar heeft een bestuurder een vrouwelijke Tokkie doodgereden, nadat zij en haar vriend hem klem hadden gereden en deuken in z'n auto getrapt hadden. Dat was blijkbaar hun idee van 'een goed gesprek'...
Naar verluidt verslijt ze meer mannen dan ik WC-papier...quote:Op zondag 11 september 2005 22:29 schreef Tokay het volgende:
Ja, die was wel errug makkelijk, hè?![]()
Ze is single, naar verluidt, dus TH...
quote:Op zondag 11 september 2005 22:32 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Ach, nu ik toch bezig ben...![]()
Wie is deze leuke loodgieter EN moordenaar?
Misschien moet jij vaker je kont afvegenquote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Naar verluidt verslijt ze meer mannen dan ik WC-papier...![]()
Jij neemt het geheel net iets té serieus...quote:Op zondag 11 september 2005 22:31 schreef wyccie het volgende:
Iemand doodrijden en dan naar de rijdende rechter gaan.![]()
It's better to have loved and lost then to never have loved at all!quote:Op zondag 11 september 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Naar verluidt verslijt ze meer mannen dan ik WC-papier...![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien moet jij vaker je kont afvegen![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet jij vaker je kont afvegen![]()
Was dat alweer gelogen?quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij neemt het geheel net iets té serieus...
Romulus Remus en de wolfquote:Op zondag 11 september 2005 22:35 schreef Tokay het volgende:
En na al die moeilijke, even een makkelijke tussendoor...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |