yepquote:
Zo'n stom argument he.quote:Op zondag 11 september 2005 14:14 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet op alle punten gelijk. Hij scheert het ook vaak over 1 kam.
Maar ik vind dat ie meer gelijk heeft dan Joost.
Joost weet niet waar ie over praat, hij heeft het nog nooit gedaan, kent het totaal niet.
Hij slaat soms wat door, maar dat ken ik wel tijdens een discussie en dat is hem vergevenquote:Op zondag 11 september 2005 14:14 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft niet op alle punten gelijk. Hij scheert het ook vaak over 1 kam.
Maar ik vind dat ie meer gelijk heeft dan Joost.
Joost weet niet waar ie over praat, hij heeft het nog nooit gedaan, kent het totaal niet.
Ik wel... héél erg veel al zelfs.quote:Op zondag 11 september 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep
Ik heb van roel (of jou) nog geen zinnig argument gehoord om harddrugs te legaliseren
Tuurlijk, ik ben in principe ook voor legalisering.quote:Op zondag 11 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Roel is de enige die het snapt. De anderen hebben niet door dat de gevaren van drugs in de illegaliteit houden véél hoger liggen dan als je het legaliseert. Ze moesten eens weten hoe enorm veel slachtoffers er vallen door die illegale drugshandel.
Dat is Lieske, meewillen lullen, maar gewoon de ander napraten of iets van het nieuws oplezen.quote:Op zondag 11 september 2005 14:16 schreef lillymoon het volgende:
Lieske kan beter haar mond houden. Het is een beetje triest wat die probeert toe te voegen.
Kunnen de mensen meteen van de Seroxat af.quote:Op zondag 11 september 2005 14:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Roel, gooi de heroine maar in de schappen van de AH...
Hangt er vanaf waar je het mee vergelijkt...quote:Op zondag 11 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt nu terecht opgemerkt dat alcohol eigenlijk veel schadelijker is, ook voor anderen.
Opnieuw terecht opgemerkt.
Wat is een stom argument?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |