volgens mij zijn ze echt gefrustreerd en reageren ze het op Ralph af, omdat het zo een goedzak is, is het een makkelijke prooiquote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef sannuh het volgende:
Ik vind het echt zielig... Ralph doet iets goeds en iedereen vindt m stom? Wat is dit voor logica? Jaloers op de goedheid van Ralph?
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezienquote:
in iedergeval heeeeeeeel lang blijvenquote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Idd na de eerste antipathie tegen Lieske mag ze nu van me winnen![]()
ja laat die caps maar zittenquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel genoeg van Dido gezien![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
mijn geluid is shit bij jullie ook?
Nogal jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
de spin was vanmorgen inderdaad weg. En dat is zwaar klote want dat betekent dat ie ergens anders is gaan zitten EN IK WEET NIET WAAR. Maar goed, ik maak mezelf maar wijs dat hij door het kattenluik is gekropen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:19 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hummie speelt in ieder geval 'sloerie' Nathalie en 'nobele brandweerman' Ralph prima tegen elkaar uit...
Is die spin al weg trouwens...
quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
jaquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop dat ze nadrukkelijk erbij vermelden a.s. donderdag dat Ralph met grote voorsprong de meeste voor stemmen heeft gekregen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef MissX het volgende:
Ik ga echt zo lachen als Ralph donderdag de meeste stemmen heeft. Dan zullen ze wel ff verbaasd staan kijken. Het is dat ik weiger geld te betalen en dus zelf neit stem.
Ja maar dat is het op deze pc altijdquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
Ja, te zachtquote:Op zondag 11 september 2005 12:36 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Mijn favorieten om als laatste over te blijven..... Roel, Ralph en Lieske!!
Heel anders dan mijn eerste lijstje.
quote:Op zondag 11 september 2005 12:09 schreef Showtime het volgende:
[..]
laat er maar beginnen met dat spinnenrag onder haar rok, die staat al minstens 20 jaar droog
Omdat het de grote tanja-show is natuurlijk..quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Tamaartje het volgende:
waarom is die ene stream constant op Tanja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |