Geeft mij als enigszins sadistisch idee als weekopdracht Rob zijn benen af te nemen, en dat dan de andere bewoners als geheime opdracht krijgen hem niet te helpenquote:Op zondag 11 september 2005 12:45 schreef phileine het volgende:
Jaahaa een bezoekuurtje zou leuk zijn. Of een bezoekminuutje is al genoeg. Niet "60 seconden onbeperkt boodschappen", maar 60 seconden door het BB-huis rennen. Parcours van te voren uitdenken. Eerst langs Nathalie rennen "je bent een lelijk kreng" en dan pets zo'n goeie rechtse in haar gezicht, dan Tanja's sigaretten meegrissen, Dido een mep zonder commentaar, sigaretten door de plee spoelen, Ralph een dikke knuffel, duimen opsteken naar Roel en Lieske en roepen dat het Nederlandse volk gek op ze is en dan is de minuut denk ik om dus heb ik geen tijd meer voor Linda en Chantal, maar nog net wel om alle benen van Rob mee te snaaien naar buiten. Lekker lijkt me dat.
En dan gaan de beperkingen van de arbeidsinspectie in dus moet ze snel opzouten.quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De zeug is alleen waardevol voor Hummie tot acht dagen na de bevalling. Dan heeft ze de wereldprimeur binnen en krijgt Tanja absoluut geen speciale behandeling meer!
Kunnen ze beter op Kelly geilen. Die heeft meer heup.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn, met al die mannen die hier op fok op haar hebben lopen geilen
Het is echt ranzigquote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef sannuh het volgende:
linda heeft idd iedere dag hetzelfde aan
Als er idd een omgebouwde in het huis zit, denk ik ook dat het dido is, die meid heeft nl totaal geen vrouwelijke rondingen, alles is recht aan haar.quote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn, met al die mannen die hier op fok op haar hebben lopen geilen
Maar ze drinkt wel MELKquote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
en de zeug rookt er nog maar 1... en niemand die er ook maar iets van zegt..... zou dat onderdeel zijn van de afspraak met Hummie?
Precies.quote:Op zondag 11 september 2005 12:51 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Als er idd een omgebouwde in het huis zit, denk ik ook dat het dido is, die meid heeft nl totaal geen vrouwelijke rondingen, alles is recht aan haar.
Laat ons nouquote:Op zondag 11 september 2005 12:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Er zit echt geen omgebouwde in. Dat gerucht is door iemand de wereld in geholpen en nu zoeken jullie dingen die er niet zijn
Activa toch?quote:
Welke dan ze zijn het allemaal met mekaar eensquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Activa toch?
Joost dbk
Tijd voor een vreselijke weekopdracht waardoor ze elkaar intens gaan haten![]()
WAR!quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Activa toch?
Joost dbk
Tijd voor een vreselijke weekopdracht waardoor ze elkaar intens gaan haten![]()
haha kloptquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef cuall het volgende:
Oh is volgens mij gewoon muziekschool, ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |