Ik doe het liever zelf...Vind ik leukerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar is een extention voor:
FF: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
TB: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=thunderbird&id=958
Ach jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Top, werkt goed.![]()
DjDev, bedankt hoor, al snap ik er niets van.![]()
Ben nu maar weer teruggegaan naar FF 1.07, is jammer van alle extraatjes, maar helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Hare het volgende:
Jep, hier ook last van
Videofragmenten e.d. hebben bij mij nooit gewerktquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Zijn er meer die last hebben dat er geen videofragmenten worden afgespeeld met FF1.5?
Bijvoorbeeld van uitzendinggemist.nl, ik hoor wel geluid, maar zie geen beeld :S
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef dr.dunno het volgende:
Good evening ladies & people,
Even een vraagje m.b.t. Mozilla Thunderbird ; ik gebruik deze mail-cliënt graag en dat ik hem blijf gebruiken staat als een reiger in een vijver, echter:
klein praktisch probleem ; mijn (eigen) mailserver kent een bepaald maximum aantal connecties die simultaan kunnen worden opgebouwd, waarvan een kleiner aantal per uniek IP beschikbaar is... nou wordt de verbinding opgebouwd vanuit een NAT vanuit lokatie 1, idem voor lokatie 2 en lokatie 3 t/m verder zijn mobiel (laptops e.d. elders) ... echter, vanuit voornamelijk lokatie 1 worden teveel simultane verbindingen opgebouwd, waardoor de server verdere aanvragen blokkeert.
Dit komt doordat thunderbird standaard graag 5 connecties in zijn cache houdt. Nu denken jullie natuurlijk, "dan verander je dat toch even" en dan roep ik "was het maar zo simpel, want elke keer als ik het wijzig in de instellingen naar 0 wordt het weer naar 5 gezet en idem voor prefs.js " ; het gekke is dat deze wijziging ook optreedt als ik dit bestand (en ja, de correcte die hoort bij de betreffende identity) read-only maak
Bij eerdere versies kon ik dit gewoon veranderen, desnoods hardhandig via genoemde config file, maar bij deze (1.0.7 en ook 1.5 rc1 (die overigens een stuk prettiger werkt en niet crasht)) lijkt dit niet te werken. Nu ik graag 10 verschillende accounts wil kunnen benaderen en ook vanaf meerdere pc's en niet het aantal connecties op de server ga verhogen (dat moet niet nodig hoeven zijn) of het connectie-interval wil verhogen, vraag ik me af hoe ik dit gedaan kan krijgen. Mis ik soms een configuratiebestand elders?
adblock plus downloaden; google!quote:Op maandag 5 december 2005 11:19 schreef Capetown het volgende:
Bij mij doet AdBlock het niet, terwijl de extensie wel geschikt is voor FF 1.5. Iemand met hetzelfde probleem?
Teruggaan naar 1.07quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:58 schreef onderjas het volgende:
Waarom staat er bovenaan bij mij Mozilla Firefox (Build 2005111116)?
En heeft iemand al een manier om filmpjes te kijken met de nieuwe firefox?
Probeer eens Obj tabs in je Adblock-voorkeuren (onder Adblock-opties) uit te vinken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef cptmarco het volgende:
FF 1.5 geïnstalleerd, alleen flashfilmpjes werken niet (wel geluid, geen beeld). Ondanks dat ik de macromedia player plugin op FFs verzoek geïnstalleerd heb, heb ik geen beeld. Iemand een idee???
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Probeer eens Obj tabs in je Adblock-voorkeuren (onder Adblock-opties) uit te vinken.
Hm, hier vrat 'ie ook ineens geheugen. Maar zover ik weet niet zoveel als bij jou.quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef stefimke het volgende:
Ik ging hier eens kijken om te zien of ik de enige was met extreem veel geheugen gebruikende Firefox 1.5 (final).
(...)
Ik heb hier 130 MB en ik heb maar 6 extensiesquote:Op zondag 11 december 2005 15:36 schreef stefimke het volgende:
ik zit nu al op 164MBDat is toch niet normaal meer?
Dankudanku voor deze meesterlijke tip!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Probeer eens Obj tabs in je Adblock-voorkeuren (onder Adblock-opties) uit te vinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |