thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:30 schreef onderjas het volgende:
Even voor de mensen die nog last hebben van flash popups:
1. Ga naar about:config.
2. Rechter muisknop -> Nieuw -> Getal (New -> Interger bij engelse versie)
3. Noem hem privacy.popups.disable_from_plugins
4. Zet het getal op 2.
Mogelijke getalen zijn:
0: Sta alle popups van plugins toe Allow all popups from plugins.
1: Sta alle popups toe, maar beperk ze tot dom.popup_maximum.
2: Block popups van plugins.
3: Block popups van plugins, zelfs op "whitelisted" sites.
(Ik heb heel deze tutorial gestolen van petebevin.com en vertaald.
FF er weer af gehaald, ook de Program Files map, gereboot.. weer erop gezet, gereboot.. nog steeds hetzelfde probleem WTFquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef Marvin het volgende:
Mijn FF blijft af en toe hangen.. Bij Taakbeheer staat er dan ook: Reageert niet..
Hoe kan dit? Ik heb 'm net erop staan..
Ik heb de hd opnieuw geformateerd en xp pro erop gezet, nog steeds hetzelfde, ook na sp2 en diverse updates.. geen andere meuk erop..
(P IV 3,0 Ghz 1024 mb ram)
Je moet je profiles map weghalen, niet die in de program filesquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef Marvin het volgende:
[..]
FF er weer af gehaald, ook de Program Files map, gereboot.. weer erop gezet, gereboot.. nog steeds hetzelfde probleem WTF(v1.0.7)
Eens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:28 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Hoe meer FF gebruikers hoe beter.
Ik heb het zelf al; even uitleggen voor mensen die dit probleem ook hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:26 schreef onderjas het volgende:
Hoi, ik heb een simpele vraag; Hoe kan ik van gebruikersprofiel veranderen? Mijn vader heeft namelijk perongelijk een nieuwe aangemaakt, en ik moet hem dus weer terug zetten op default
Die manier moet je niet doen !quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef onderjas het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Ik heb het zelf al; even uitleggen voor mensen die dit probleem ook hebben.
Dit is dus voor de mensen die al een ander profiel hebben aangemaakt, en dat willen herstellen:Sluit firefox af Zorg ervoor dat firefox niet meer draait, toets dus ctrl-alt-deleet en beeindig "firefox.exe" het kan zijn dat hij al afgesloten is. Ga naar C://Documents and Settings/[username]/Application Data/Mozilla/Firefox/Profiles/ Deleet daar het profiel dat je aan hebt gemaakt. Het profiel begint met 8 cijfers en letters, dan een punt en dan de naam van het profiel Start firefox op en verwijder je verkeerde acount en meld je aan met default (of een ander account wat je hebt)
En voor de mensen die een melding krijgen dat je met default kunnen aanmelden:Zorg ervoor dat firefox niet meer draait, toets dus ctrl-alt-deleet en beeindig "firefox.exe".
Welke balk bedoel je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:34 schreef onderjas het volgende:
Ìk vind die ruimte die in 1.5 in die bovenste balk zit maar irritant, kan ik dat weghalen?
Die waarin staat (in de nl versie) "bestand Beweken Beeld Enz."quote:
Dat ligt dus aan je theme...quote:Op woensdag 30 november 2005 00:27 schreef Hare het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je die vervelende rot live bookmarks uit je adresbalk kunt halen?
Is echt superlelijk. En die logotjes van de website staan ook voor geen meter
[afbeelding]
Zou alleen wel handig zijn als de downloadlinks die ze geven ook de juiste zijn:quote:Op woensdag 30 november 2005 00:53 schreef mistermaniac het volgende:
Big step ahead!
Ik krijg live bookmarks echt niet weg hoor. Als ik dat probeer weg te slepen is mijn hele adresbalk wegquote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef mistermaniac het volgende:
Over die icoontjes, Volgens mij heb jij iets met een skin die niet helemaal lekker mee wil werken. Live bookmarks kun je weghalen in het menu beeld, en dan werkbalken volgens mij.
Zo te zien aan de extenties pagina zijn ze ook al weer bezig met versie 1.6
[afbeelding]
Je kan die extensies zelf weer fixenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Net 1.5 geïnstalleerd, handig dat je die tabs kunt verplaatsen. Jammer dat de extensies nog vaak niet werken. Gmail notifier wel, yahoo notifier niet helaas. Maar dat komt nog wel neem ik aan.![]()
Even een vraag over thunderbird, hotmail doet het daar zeker ook niet in? edit: Ik zie het al, niet dus. Jammer.
Daar is een extention voor:quote:Op woensdag 30 november 2005 17:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Je kan die extensies zelf weer fixen
de xpi naar zip hernoemen.
install.rdf uitpakken
ff in install rdf Maxversion naar 1.5 zetten met kladblok oid
install rdf in zip vervangen door aangepaste install.rdf en daarna weer plugin installeren
Top, werkt goed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar is een extention voor:
FF: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
TB: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=thunderbird&id=958
Ik doe het liever zelf...Vind ik leukerquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar is een extention voor:
FF: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=958
TB: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=thunderbird&id=958
Ach jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Top, werkt goed.![]()
DjDev, bedankt hoor, al snap ik er niets van.![]()
Ben nu maar weer teruggegaan naar FF 1.07, is jammer van alle extraatjes, maar helaas.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Hare het volgende:
Jep, hier ook last van
Videofragmenten e.d. hebben bij mij nooit gewerktquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Hi_flyer het volgende:
Zijn er meer die last hebben dat er geen videofragmenten worden afgespeeld met FF1.5?
Bijvoorbeeld van uitzendinggemist.nl, ik hoor wel geluid, maar zie geen beeld :S
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef dr.dunno het volgende:
Good evening ladies & people,
Even een vraagje m.b.t. Mozilla Thunderbird ; ik gebruik deze mail-cliënt graag en dat ik hem blijf gebruiken staat als een reiger in een vijver, echter:
klein praktisch probleem ; mijn (eigen) mailserver kent een bepaald maximum aantal connecties die simultaan kunnen worden opgebouwd, waarvan een kleiner aantal per uniek IP beschikbaar is... nou wordt de verbinding opgebouwd vanuit een NAT vanuit lokatie 1, idem voor lokatie 2 en lokatie 3 t/m verder zijn mobiel (laptops e.d. elders) ... echter, vanuit voornamelijk lokatie 1 worden teveel simultane verbindingen opgebouwd, waardoor de server verdere aanvragen blokkeert.
Dit komt doordat thunderbird standaard graag 5 connecties in zijn cache houdt. Nu denken jullie natuurlijk, "dan verander je dat toch even" en dan roep ik "was het maar zo simpel, want elke keer als ik het wijzig in de instellingen naar 0 wordt het weer naar 5 gezet en idem voor prefs.js " ; het gekke is dat deze wijziging ook optreedt als ik dit bestand (en ja, de correcte die hoort bij de betreffende identity) read-only maak
Bij eerdere versies kon ik dit gewoon veranderen, desnoods hardhandig via genoemde config file, maar bij deze (1.0.7 en ook 1.5 rc1 (die overigens een stuk prettiger werkt en niet crasht)) lijkt dit niet te werken. Nu ik graag 10 verschillende accounts wil kunnen benaderen en ook vanaf meerdere pc's en niet het aantal connecties op de server ga verhogen (dat moet niet nodig hoeven zijn) of het connectie-interval wil verhogen, vraag ik me af hoe ik dit gedaan kan krijgen. Mis ik soms een configuratiebestand elders?
adblock plus downloaden; google!quote:Op maandag 5 december 2005 11:19 schreef Capetown het volgende:
Bij mij doet AdBlock het niet, terwijl de extensie wel geschikt is voor FF 1.5. Iemand met hetzelfde probleem?
Teruggaan naar 1.07quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:58 schreef onderjas het volgende:
Waarom staat er bovenaan bij mij Mozilla Firefox (Build 2005111116)?
En heeft iemand al een manier om filmpjes te kijken met de nieuwe firefox?
Probeer eens Obj tabs in je Adblock-voorkeuren (onder Adblock-opties) uit te vinken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:37 schreef cptmarco het volgende:
FF 1.5 geïnstalleerd, alleen flashfilmpjes werken niet (wel geluid, geen beeld). Ondanks dat ik de macromedia player plugin op FFs verzoek geïnstalleerd heb, heb ik geen beeld. Iemand een idee???
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Probeer eens Obj tabs in je Adblock-voorkeuren (onder Adblock-opties) uit te vinken.
Hm, hier vrat 'ie ook ineens geheugen. Maar zover ik weet niet zoveel als bij jou.quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef stefimke het volgende:
Ik ging hier eens kijken om te zien of ik de enige was met extreem veel geheugen gebruikende Firefox 1.5 (final).
(...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |