Nog steeds wakker?quote:Op zondag 11 september 2005 06:18 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingrid wakker, en verhuizen nu naar binnen.
Menno dumpt zijn dekbed in de hoek bij de waskamer, want ws zeiknat, het dekbed dus, niet de hoek, en niet de waskamer,of Menno.
Ingrid loopt om niet duidelijke redenen met de dekbedhoes over haar hoofd.
Te schel licht binnen? Doorgelopen make up? Beide?
We zullen het ws nooit te weten komen.
hier ook nogquote:Op zondag 11 september 2005 08:25 schreef Jojogirl het volgende:
Alles lijkt nu te slapen.
en hij ligt weer terug in bed te stinkenquote:Op zondag 11 september 2005 09:14 schreef teun911 het volgende:
Ralphje pakt een glas water in de keuken.
Zeker nadorst:)
Met een beetje geluk over 35 minutenquote:Op zondag 11 september 2005 09:13 schreef teun911 het volgende:
Zo ik heb een bakje koffie.
Luidt die haan maar BB
Menno/Ingrid hebben in ieder geval van alles onder de dekens gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 09:24 schreef sannuh het volgende:
Was er nou wel of niet gezoend gister??
wat flauw zeg onder de dekens.. maar Roel met niemand? Lieske en Dido willen hem allebei ofzo?quote:Op zondag 11 september 2005 09:27 schreef teun911 het volgende:
[..]
Menno/Ingrid hebben in ieder geval van alles onder de dekens gedaan![]()
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2005 09:28 schreef sannuh het volgende:
[..]
wat flauw zeg onder de dekens.. maar Roel met niemand? Lieske en Dido willen hem allebei ofzo?
hmm jammerquote:Op zondag 11 september 2005 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaar![]()
Doorgepakt. hehequote:Op zondag 11 september 2005 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag ergens wat caps, Roel met Dido tegen zich aan en Roel met Lieske in zijn armen. Geen van drie heeft doorgepakt blijkbaar![]()
zelf niet gezien helaas. Die lallende mensen in die jacuzzi trok ik niet al te langquote:Op
zondag 11 september 2005 00:54 schreef femfatale het volgende:
Joost, Roel en Ralph zitten samen met 5 meiden in de jacuzzi, te weten Nathalie, Chantal, Linda, Lieske en Dido. Wat vooral opvalt is dat Ralph plotseling helemaal is losgekomen. Hij zingt allerlei liedjes en heeft het hoogste woord. Zou dat de invloed van de eerder gekregen zoen van Nathalie zijn?
.........
Check!quote:Op zondag 11 september 2005 09:13 schreef teun911 het volgende:
Zo ik heb een bakje koffie.
Luidt die haan maar BB
Ralphhhhhhhhhhhhhhhhhh, brand!quote:Op zondag 11 september 2005 09:42 schreef Debbus het volgende:
Een haan, kerkklokken of een krijsende baby... maakt mij niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |