Zekersquote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Ralph laat zich echt niet kennen, hoe langer ze doorgaan hoe meer belachelijk ze zichzelf maken. Knap hoor als je zo lang d'r boven kan staan, ik was allang geflipt en had er een paar keiharde opmerkingen tegen aan geplaatst die onder de beugel waren. Die Ralph weet gewoon oprecht een gentleman te blijven, dan ben je in mijn ogen nog sterker dan wanneer je lage opmerkingen terug gaat maken.
Het kan ook zijn dat het komt omdat hij ook te veel drank opheeft, maar ik hoop dat hij gewoon zo is. Bij die brandoefening flikte hij het in ieder geval ookquote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Ralph laat zich echt niet kennen, hoe langer ze doorgaan hoe meer belachelijk ze zichzelf maken. Knap hoor als je zo lang d'r boven kan staan, ik was allang geflipt en had er een paar keiharde opmerkingen tegen aan geplaatst die onder de beugel waren. Die Ralph weet gewoon oprecht een gentleman te blijven, dan ben je in mijn ogen nog sterker dan wanneer je lage opmerkingen terug gaat maken.
nou nou...quote:Op zondag 11 september 2005 03:39 schreef riri het volgende:
in de liveuitzending moeten ze dido uitzenden met d'r dronken kop hoe ze dat lunch na zit te zeggen om ralf voor gek te zetten
ziet ze eens hoe ze echt in elkaar zit
Dat mens is net een hardnekkig virus, je komt er maar niet vanaf.quote:Op zondag 11 september 2005 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat naar bed, zegt ze.... ALWEER
Ze verbeterde zijn zinnen net "zeg het dan zo, dan is het tenminste duidelijk"quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.
Tuinquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Rica het volgende:
Waar liggen Menno en Ingrid eigenlijk? Ik zie ze op stream 4 samen.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs Lieske had éven het gevoel dat ze erbij hoorde omdat ze Ralph afzeken en niet haar.
Precies hij verlaagt zichzelf niet tot dat niveau.quote:Op zondag 11 september 2005 03:38 schreef Showtime het volgende:
Hij zei: "Ik hoop dat ze dit NIET uitzenden"quote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Day het volgende:
Hoorde ik Ralph nou zeggen: ik hoop dat ze dit uitzenden?
Of is wishfull thinking?
Jajoh, ik snap dat allemaalquote:
Buiten? Met dit weer?quote:
yep, ze snapt er nog steeds niks vanquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef k_i_m het volgende:
Zelfs Lieske had éven het gevoel dat ze erbij hoorde omdat ze Ralph afzeken en niet haar.
Buiten in de tuinquote:Op zondag 11 september 2005 03:40 schreef Rica het volgende:
Waar liggen Menno en Ingrid eigenlijk? Ik zie ze op stream 4 samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |