Da's haar kant van het verhaal. Iemand hier Ralph's kant gehoord?quote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......
Hij is echt zo. Tijdens die brandoefening reageerde hij ook al zo perfect toen iedereen hem in de zeikprobeerde te zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 03:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk ja... Maar het komt toch een beetje zielig over.
Hij ziet eruit alsof het hem van binnen wel wat doet, maar laat het niet echt merken... Maar ik kan het verkeerd hebben, ik bedoel... het is al half 4 he.quote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef Wup het volgende:
[..]
vind je.... ik krijg juist waardering voor hem, het lijkt hem niks te doen
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.quote:Op zondag 11 september 2005 03:34 schreef milagro het volgende:
Domme wijven, allemaal en dus ook Lieske, Scan
Ja volgens NatteLiequote:Op zondag 11 september 2005 03:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Nou, volgens Nathalie is hij nogal overheersend in een relatie......
Nope, hij praat er niet echt over volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Day het volgende:
[..]
Da's haar kant van het verhaal. Iemand hier Ralph's kant gehoord?
Ach ja, oost-indisch doof, hè?quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor Lieske niet zo veel Milagro, dus nee.. niet met je eens.
hij heeft niet eens door dat ie in de maling genomen wordt...quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Fronsertje het volgende:
Tijd voor een poll hoelang voordat de Ralph-bom barst?
Nee juist niet, het doet hem niks, hij kan ook om zichzelf lachen maakt niet uit.quote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef Masegate het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof het hem van binnen wel wat doet, maar laat het niet echt merken... Maar ik kan het verkeerd hebben, ik bedoel... het is al half 4 he.
Dido: "Ik ga nog zo'n leuke bedenken"quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef Day het volgende:
Dido weer met haar 'leuke grapjes'
Ok ok, als jij het zegt...quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Nee juist niet, het doet hem niks, hij kan ook om zichzelf lachen maakt niet uit.
Ik denk dat het geweldig werken is met die gozer, hij kan verassend grappig uit de hoek komen!
Nathalie moet haar achterbakse bek houduh en niet in andermans spullen snuffeluh.quote:
Heb me maar gelijk ff bij de opmerkelijke quotes gepostquote:Op zondag 11 september 2005 03:36 schreef eborn het volgende:
Ralph: "Merry Christmas and a Happy Meal"
Ik denk dattie meer oppikt dan dat hij laat blijken....en de afrekening volgt nog wel hoop ik.quote:Op zondag 11 september 2005 03:37 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hij heeft niet eens door dat ie in de maling genomen wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |