*ff terug gaat lezenquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze liggen buiten, Menno met ballen blauw als een zwaailicht![]()
Lieske wil alleen Roel niet ( in iedergeval IN het huis niet)quote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef wickie het volgende:
Roel wil Lieske echt wel, ik hoop dat ze zo nog ff door gaan stoeien
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel omquote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske wil alleen Roel niet ( in iedergeval IN het huis niet)
Jammer, dat wel.
Zou leuk zijn.. Helemaal om dan Dido's reactie te zien. Maar ik verwacht het niet.quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel om![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef Henk-B het volgende:
Nathalie is echt een achterbaks HOER
quote:Op zondag 11 september 2005 02:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
O geloof me, als die er nog een tijdje inzitten met zn tweeen gaat Lieske echt wel om![]()
Wat doe je hier dan nog??quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken.
wat doe je hier danquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Schaam me eigenlijk voor jullie, wat zal het mij een kutzorg intreseren wat die gasten uit spoken.
Wat post je hier dan?quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef newsman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |