Ja, ik weet toch hoe ik jou uit je tent moet lokkenquote:Op zondag 11 september 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je geeft het niet op he...... Ik zat al op je reactie te wachten toen Roel en Lieske opeens samen zaten. Je wordt ook voorspelbaar.
Ingewilligdquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
ok nu stream van de badkamer graag
Ze liggen buitenquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef D.Rose het volgende:
*net inschakelt
waarom slapen ze met het licht aan?
Volgens mij hadden die fles net hadden gevuld in het bubbelbad. Hierna dompelt ze hem namelijk ook weer onder met Natalie.quote:
Ze liggen buiten, Menno met ballen blauw als een zwaailichtquote:Op zondag 11 september 2005 02:36 schreef D.Rose het volgende:
*net inschakelt
waarom slapen ze met het licht aan?
Vergeet het kammen niet!quote:Op zondag 11 september 2005 02:37 schreef BtheBest het volgende:
Tijd voor de douche en het tandenpoets ritueeltje van Lieske
Lieske en haar maatje, ze wilt verder niets, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef Faceoff het volgende:
wie zouden er als laatsten in de douche overblijven...
ziet er idd wel fake uit beetje jammerquote:
Idd, je hoeft maar naar zn ballen te kijken hij komt klaarquote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze liggen buiten, Menno met ballen blauw als een zwaailicht![]()
truste!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:38 schreef BubbleBabe het volgende:
Ik ga slapen.. word niks meer hier ..
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |