Nee maar ff serieus hij is toch ook jouw held of niet danquote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
dit is op zeker geen sneeuw
rara van wie was die briljante constatering, hint : [afbeelding]
Met het met je eens het geluid is erg slecht.quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.
De harde bubbels in dat bad maken het er ook niet makkelijker opquote:Op zondag 11 september 2005 02:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Verveogles vertelt dat linda zichzelf ter beschikking stelt. DIe is echt heel geil.
1&2quote:
ja , duh!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus hij is toch ook jouw held of niet dan
Dat is zeker wel iets voor mij, maar als ik opdracht krijg om vooral geen vrouwelijke tepel in beeld te nemen, dan pas ik voor de eer. Niet dat ik dat nodig vind, maar om zo spastisch alles uit de kast te trekken om het te vermijden slaat ook nergens op. Dus nee, dank je.quote:Op zondag 11 september 2005 02:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Met het met je eens het geluid is erg slecht.
Je moet het hard zet om iets te verstaan, en maar hopen dat er geen e-mail binnenkomt.
Wil je de regie niet overnemen lijkt me wel iets voor jouw
Hier had ik nou ook last van.... maar moet wel weer ff wat wakkerder worden, hou t niet allemaal bij hierzoquote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef lillymoon het volgende:
Ik ben al naar bed geweest en terug gekomen het is te erg voor woorden maar ik lag daar en dacht sja de kans dat er nu iets gebeurt is toch wel aanwezig na al die saaie dagen, dus toch maar weer achter de PC. Ben ook eigenlijk niet moe dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |