Ik krijg ook steeds meer de drang om voor Ralph te gaan posten hierquote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil dat Ralph wint dat is duideiljlk.
quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef HassieBassie het volgende:
Het regent. Echt waar? Ja, kijk maar naar buiten..
Je zit buiten doos
Zijn kunstbeen welteverstaan!quote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef Henk-B het volgende:
Dido is zo dronken dat als ze dalijk naar bed gaat ze aan Rob zijn been gaat zuigen!!!
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat zou jij dan wel willen zien?
Ralph is gewoon geweldig iddquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
O ralph win alsjeblieft je bent zoooo mijn held!
Ze ligt te kroelen met Joostquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat doet lieske eigenlijk nog in bad. heb er al een uur niet meer gehoord
BB moet gewoon even snoeihard straffen. Fluisteren = halvering van het budgetquote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval willen verstaan.
Lieske is de enige in dat bad die nuchter is.quote:Op zondag 11 september 2005 02:08 schreef BorTheWolf het volgende:
Wat doet lieske eigenlijk nog in bad. heb er al een uur niet meer gehoord
Toch maar beter dat ik Dido wegwijs maak.quote:Op zondag 11 september 2005 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat Roel maar lekker Dido nemen dan. Dan neem ik Lieske wel een avondje mee uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |