Niet altijd hoor. Het merendeel van de HC is zeker bedoeld als inleiding of uitleg van de stof in een of ander boek, maar er worden ook HC gegeven die je niet ergens terug kunt lezen. Een patientendemo is hier een goed voorbeeld van, meestal wordt er daarna ingegaan op hoe de gepresenteerde situatie in de praktijk is opgelost en dat vind je meestal niet terug in je (veelal Engelse/Amerikaanse) boeken. Vergis je niet in hoeveel zooi er in je boek staat, maar niet van toepassing is op de huidige Nederlandse praktijkquote:Op zondag 11 september 2005 20:50 schreef Kang-He het volgende:
Ik let ook liever op dan noteren over het algemeen, vooral als je weet dat het allemaal nog wel ergens staat.
Misschien verkeerde studie gekozen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef Repeat het volgende:
ben ik de enige die enorme slaap krijgt tijdens die colleges (na 2 dagen trek ik het al niet meer)
Als je zo'n slaap krijgt, dan ga je toch gewoon nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef Repeat het volgende:
ben ik de enige die enorme slaap krijgt tijdens die colleges (na 2 dagen trek ik het al niet meer)
ach, om even goed te beginnen moet ik iig even die eerste week overlevenquote:Op woensdag 14 september 2005 13:48 schreef Bhai het volgende:
[..]
Als je zo'n slaap krijgt, dan ga je toch gewoon niet![]()
Zeur. Je hebt al het voordeel dat je later bent begonnen dan andere steden ('wij' zitten al lang en breed in de 2de week) en nog klaag je.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:05 schreef Repeat het volgende:
ach, om even goed te beginnen moet ik iig even die eerste week overleven
lekker gemotiveerd.... zonder motivatie redt je t niet in de geneeskunde.. pff...quote:Op woensdag 14 september 2005 14:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
ach, om even goed te beginnen moet ik iig even die eerste week overleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |