ow please nee zeg..quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
post eens een nude frontal pic van je.. dan kunne we ergens over lullen
Ik heb een tijd bij kruidvat gewerkt als content manager (voor de nieuwsbrief enzo). Gesolliciteerd bij retailnews.nl maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij niet onlangs iets met een of andere Retail firma,
want als je ook wat retail achtergrond heb probeer dan maar een open sollicitatie, want daar hebben ze afgelopen jaren een complete bedrijfskolom van logisitiek en retail bij elkaar gekocht en is een van de speerpunten naast lokale overheid geworden.
Zal ik dat doen?quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
Groepszelfmoord?quote:Op zondag 11 september 2005 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een tijd bij kruidvat gewerkt als content manager (voor de nieuwsbrief enzo). Gesolliciteerd bij retailnews.nl maar nooit meer wat van gehoord.
Lastig blijft dat ik over een jaar weg ben
Nee nee, ik bewaar mezelf voor je, livequote:
zelf ik wil dat de mensheid niet aandoen...quote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
Ow heb ik opeens exclusiviteitsrechten daarop??quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, ik bewaar mezelf voor je, live
Sinds ik je gezien heb op eindhoven culinair...quote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Cybart het volgende:
dat een aantal dat nu al doen... ach daar kan ik mee leven[/sub]
Ik heb niets ondertekend!!!quote:Op zondag 11 september 2005 02:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow heb ik opeens exclusiviteitsrechten daarop??
Emigratie.quote:
er dan maar een paint topic van maken.. cybart in paint bewerktquote:Op zondag 11 september 2005 02:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
zelf ik wil dat de mensheid niet aandoen...
en mezelf niet het rukopject van bepaalde users zien worden...
dat een aantal dat nu al doen... ach daar kan ik mee leven
wat wat wat wil je doen dan!
mooi geluid is het hequote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds ik je gezien heb op eindhoven culinair....... *fap fap fap*
dus je bewaart je ook voor de rest?quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 02:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou meneer Ang3l, teken hier......ANG3L....... aub.
Net een foekepotquote:
bodypaint.....quote:Op zondag 11 september 2005 02:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
er dan maar een paint topic van maken.. cybart in paint bewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |