Ik hoop dat ie gelijk heeft.quote:
denk ik ook.quote:
Prikkert toch?quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
Nee, maar zo komt ze op me over, met haar gelul dat ze alles zo mooi vond om te zien, dat ze zich zo schaamde voor zichzelf en dat ze een man is...quote:
Die vind ik ook vrij zacht.quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep.... maar schrik niet van het gegil en gezang
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.quote:
Rikkert ligt ook te slapen geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
ow ik wel, ligt eraan hoe jaloers ze wordtquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
Wie hebben er net nou liggen bekken in bed![]()
Zelfs dat zal Dido ws al niet doen.
Morgen krijgt Rallûf alles over zich heenquote:
I agreequote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is steeds leuker aan het worden.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.
Gezelligquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
Menno baalt nu als een stekker, dat Rob erbij is komen liggen![]()
![]()
![]()
Of in de vijver, is goed voor de vissenquote:Op zondag 11 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
Ga kotsen in het bad Nathalie!!!!!!!!!
Ze wordt steeds maffer.quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |