abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:53:30 #51
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30471014
Gebeurt niet veel in het bubbel bad...
pi_30471020
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Jezus. Ingrid zit volgens mij aan de tikkels, wat ze allemaal uitkraamt. Tegen iedereen ouwehoeren, iedereen is geweldig, alles is mooi... Grappig.
Misschien heeft ze er in haar werk als wat was het? "sportentertainer" wel zo veel genuttigd dat ze er de komende jaren in blijft hangen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30471024
Menno en Ingrid verslepen de lakens..
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_30471025
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Jezus. Ingrid zit volgens mij aan de tikkels, wat ze allemaal uitkraamt. Tegen iedereen ouwehoeren, iedereen is geweldig, alles is mooi... Grappig.
Xeroxat, anyone??
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30471031
Maar Dido is wel jaloers.
" Als je als 2 meiden topless in een bad gaat zitten..." dan weet ik al genoeg oid zei ze.
pi_30471034
Dus Dido heeft geen zin om de concurrentie met Lieske aan te gaan...
Als zij er niet was geweest, had ze het dus misschien wel gedaan.
How could it hurt you when it looks so good...
pi_30471038
Wat ligt er nou op bed? Keukenrol?
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:54:10 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30471039
Het 19 jarige meisje moet het weer ontgelden bij de drie wijven

Dido: "Als je topless met een ander meisje in een badje gaat dan is het voor mij al done!"
Chantal: "Ze gaat op de schoot van hem zitten en dan gooit geen man haar eraf"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30471041
Menno schudt zijn bed even op. Prrrr.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_30471045
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Maerycke het volgende:

[..]

We willen gewoon dat er mensen gaan neuken.. maakt niet uit wie
Dat maakt echt wel uit wie

Ik ben niet zo'n Talpa-type dat alles maar leuk vindt als het maar shockerend is O wacht... dat ben ik wel
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30471047
dido's stem vind ik heel vrouwelijk,... zelfs met hormonen wordt een mannenstem niet zo vrouwlijk....

ingrid is de travo
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:54:43 #63
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30471055
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat Rob maandag als de oude versierder wordt neergezet in de reguliere uitzending en dat BB het zo weet te draaien dat de hele Tanja-kwestie goed wordt verklaard.
Met die Voice-over kan je idd ales wat krom is recht praten
pi_30471060
Jaaaa stream op Ingrid en Menno in de slaapkamer!
What is layed down,ordered,factual is never enough to embrace the whole truth; life always spills over de rim of every cup(Boris Pasternak)
pi_30471062
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
Waarom bekt ze die Chantal niet gewoon af, zeg, doodziek word je daar toch van, dat gevoelens opdringen aan een ander, omdat jezelf al sinds tijden niets meer meemaakt op dat gebied, en de sensatie zo mist
omdat Dido het heerlijk vindt om te horen
Roel wil haar....
Liesje is geen partij als het op concurrentie aankomt...
pi_30471065
Oh nee!
Chantal gaat Dido wéér uitleggen hoe ze een man moet versieren. De trol die het prinsesje versierles geeft.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30471067
He we krijgen een special set. Stream 4
pi_30471070
Jezus, Nathalie is geestelijk gestoord geworden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30471078
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef CocaColaLight het volgende:
arg is weer de foute regiseur vanavond...
Helemaal mee eens
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:55:21 #70
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_30471079
Ja regisseur!!

Stel het beeld op 4 even bij!!!
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:55:30 #71
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_30471086
en ze liggen al bijna te neuken iedereen de capture software klaar?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_30471088
Menno! BIllen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:55:43 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30471093
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:52 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Chantal is weer aan het stoken.
Wat een walgelijke reactie was day van Nathalie. Ze deed echt enorm neerbuigend over Lieske... dat Lieske totaal geen match is voor Dido. Echt verschrikkelijk. En Lieske denkt dat Nathalie een vriendin is
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30471095
HAHAHA. Natte Lie begint ook al pillenpraat uit te slaan. Zit iedereen daar aan de anti depresievia ofzo
pi_30471099
Dido moet tegen Chantal zeggen: dan pak jij hem toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')