Als ik in A'dam per ongeluk een glas uit iemands hand stoot krijg je bijna een tik op je snuit, in Groningen lach je en bied je een nieuw drankje aan. Dat is het verschil.quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom geregeld boven de rivieren. Zelfs jaren in de Randstad gewoond.Ook weleens in de Achterhoek geweest of in Assen en daar was de sfeer ook behoorlijk opgefokt. Amsterdam af en toe ook, maar echt niet alleen in Amsterdam. Het is een landelijk iets.
Echt niet alleen in Amsterdam dat je bijna een tik op je snuit krijgt hoor. Persoonlijk vind ik in België de sfeer echt beter dan in Nederland. Niet zoveel mensen die lopen te azen op een knokpartijtje en wat minder geprovoceer. Lopen er toch mensen te kloten, dan krijgen ze gewoon harde klappen van de portier.quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik in A'dam per ongeluk een glas uit iemands hand stoot krijg je bijna een tik op je snuit, in Groningen lach je en bied je een nieuw drankje aan. Dat is het verschil.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ik in A'dam per ongeluk een glas uit iemands hand stoot krijg je bijna een tik op je snuit, in Groningen lach je en bied je een nieuw drankje aan. Dat is het verschil.
Ons kent ons hč. Als er iemand in conflict raakt met een ander dan hebben beide via-via wel een band met zowat de hele toko.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef PLAE@ het volgende:
Inderdaad het is overal.
Met als grote verschil volgens mij dat het op het 'platteland' grootschaliger is (groepen). En in de stad dus iets kleinschaliger (echt kleine groepjes).
Wij gaan altijd met een man of 4 a 5, maar eenmaal in de stad ken je zowat iedereen wel.quote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
jep, maar men gaat ook in grotere groepen op stap.
Ja er gaat niets boven Grunn.quote:Op zondag 11 september 2005 00:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Wie is de nieuweling deze keer, Chris2k?quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef PLAE@ het volgende:
Altijd vervelend als zo'n nieuweling een poging doet om het topic te verneuken![]()
Neem een voorbeeld aan Meki, die broeder van je typt tenminste enigzins begrijpelijk Nederlandsquote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie is de nieuwelijk deze keer, Chris2k?˛
BIj die concerten hoor je toch te pogoén of hoe je dat ook alweer noemt. Ben het vergetenquote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef RM-rf het volgende:
ik bedoel, je gaat niet naar dat concert om rond het kampvuur haleluja-liederen meerstemmig mee te zingen
Nou nou, lees mijn essay's eens. 100% puur kwalitatief Nederlands, goh, maak ik een keer spelfout en ik zit gelijk op hetzelfde niveau als de aimabele edoch respectabele broeder Meki. Overigens ben ik één van de weinige Fok!kers die het woord "zemelen" in één keer goed kan spellen. Daar ben ik best trots op.quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Meki, die broeder van je typt tenminste enigzins begrijpelijk Nederlands![]()
Iemand die het leuk schijnt te vinden om door het leven te gaan als een kloon van een kwaliteitsuser, mijzelf wel te verstaan.quote:
jij bent chris?quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iemand die het leuk schijnt te vinden om door het leven te gaan als een kloon van een kwaliteitsuser, mijzelf wel te verstaan.
http://forum.fok.nl/user/history/90902˛
en jij mag ook doodquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef gelly het volgende:
Amsterdam is dan ook een kutstad.
het waren vast marokkanenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Nog niemand Marokkanen als daders aangewezen?Valt me wel weer mee. Maar het is nog ff wachten op users als Dora, Gewoneman en JohnDope. Niet te vroeg juigen dus.˛
Weet je wat je het is, tegen marokkanen heb ik niet zo veel hoor. Het geen wat ik verafschuw is de linksekerk(die hebben de mokro's verziekt), die decennialang heeft lopen pappen, pamperen en nathouden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Nog niemand Marokkanen als daders aangewezen?Valt me wel weer mee. Maar het is nog ff wachten op users als Dora, Gewoneman en JohnDope. Niet te vroeg juigen dus.˛
correct. maar dat is nu toch wel anders inmiddels en er veranderd weinig. eerder een verschuiving de verkeerde kant op.quote:Op zondag 11 september 2005 11:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat je het is, tegen marokkanen heb ik niet zo veel hoor. Het geen wat ik verafschuw is de linksekerk(die hebben de mokro's verziekt), die decennialang heeft lopen pappen, pamperen en nathouden.
Als je de buitelanders op de vingers tikte omdat ze dingen deden die niet kunnen, werd je door de linksekerk meteen afgebrand tot nazi. En daardoor is de maatschappij zo verrot zoals die nu is en niet anders!
Het geen wat de linkse kerk met o.a. media terreur heeft bereikt, dat wordt nu wel een beetje recht getrokken vind ik..... Er zijn al zat mensen het land uit geexporteerd, dat was iets wat vroeger onmogelijk was. En we kunnen het beestje weer bij de naam noemen. We zijn er nog lang niet, maar het is een stap in goede richting.....quote:Op zondag 11 september 2005 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
correct. maar dat is nu toch wel anders inmiddels en er veranderd weinig. eerder een verschuiving de verkeerde kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |