Nou nee. Zo zit dat niet helemaal in elkaar. Er is een bepaalde levensduur. En er zal nooit coulance worden gedaan op zulke oude artikelen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het mechaniek i prima. Alleen een lichtlek ergens, dat heeft niks met op te maken. van een fototoestel mag je imho verwachten dat die minstens 50 jaar probleemloos mee gaat.
nou ga naar de winkel toe waar je hem gekocht hebt (als die nog bestaat), en leg je verhaal uit. eens zien wat ze antwoordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het mechaniek i prima. Alleen een lichtlek ergens, dat heeft niks met op te maken. van een fototoestel mag je imho verwachten dat die minstens 50 jaar probleemloos mee gaat.
ElisaBquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:07 schreef ElisaB het volgende:
Heb jij de zwart wit tv van je ouders nog? Ik bedoel.. die kostte vroeger ook een vermogen. Dan zou je toch denken dat er ook coulance mag worden gegeven als hij nu stuk gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is destijds een camera geweest van zeker 500 gulden.
nikkyquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:11 schreef nikky het volgende:
Het is van de zotte dat zoiets kan slijten! En dat al na 29 jaar!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:55 schreef Vava het volgende:
Het poreus worden van schuim/rubber is normaal bij fototoestellen van die leeftijdeven laten vervangen bij een goede fotowinkel en je bent weer klaar
Kost niet zo heel veel hoor
iddquote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef -erwin- het volgende:
dit vraagt om een lemming over een paar dagen van een winkelier die een brief heeft gekregen van een domme belg die 29 jaar geleden in zijn winkel een fototoestel heeft gekocht, en er toen zelfs ook nog 100 gulden af probeerde te krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Yildiz het volgende:aan jou de eerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
Het merk (durex) heeft immers wel een naam hoog te houden, zouden zij voor het kind betlaen als coulance?quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Vava het volgende:
Als je die andere rubbers (condooms) maar geen 29 jaar bewaart en dan gaat klagen dat er een lek in zat![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Een goede klachtenbrief doet wonderen in zulke situatiesquote:Op zondag 11 september 2005 00:17 schreef Yildiz het volgende:Het merk (durex) heeft immers wel een naam hoog te houden, zouden zij voor het kind betlaen als coulance?
Idd, en dat is gewone slijtage. Net als de banden van een auto slijten. Daar zal je gewoon voor moeten betalen. Zeker als je camera al bijna 30 jaar oud is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:55 schreef Vava het volgende:
Het poreus worden van schuim/rubber is normaal bij fototoestellen van die leeftijdeven laten vervangen bij een goede fotowinkel en je bent weer klaar
Kost niet zo heel veel hoor
Ik denk dat zo'n service-klachten afdeling dan in hun broek piesen bij het lezen van een dergelijke brief.quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Een goede klachtenbrief doet wonderen in zulke situaties![]()
Ik werk op een service-klachtenafdeling en daar krijgen we idd de vreemdste lachwekkendste vragen binnen en daar geef ik vaak ook en even zo lachwekkend antwoord opquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n service-klachten afdeling dan in hun broek piesen bij het lezen van een dergelijke brief.
Ik zou dat in elk geval wel doen EN natuurlijk een even zo lachwekkend antwoord terug schrijven (wel binnen de bedrijfspolicy).
Zo van in de trend van: "Om u van dienst te kunnen zijn zullen wij uw probleem proberen te reproduceren, echter u snapt natuurlijk dat dit enige tijd zal gaan duren. Daarom zullen wij u over 29jaar weer contacteren nadat wij uw probleem hebben geanalyseerd".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |