Nu pakt hij Lieske ff lekker vastquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Zapje het volgende:
Ralph en Nathalie worden ook steeds closer..........................
Ja en Tanja moet omgeruild voor iets anders.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O dit is echt de leukste BB-avond tot nu toe. Het is een feit: er moet gewoon genoeg drank dat huis in
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
O dit is echt de leukste BB-avond tot nu toe. Het is een feit: er moet gewoon genoeg drank dat huis in
De toekomstige babyquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Ireth het volgende:
Tanja "mijnmama
gelooft
in
mijhij......
zij
houdt
van
mijhijhijhij...."
Ff doorpersen meisjequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef eborn het volgende:
Tanja trekt een kussen over haar hoofd
hehe ja I know.. was ook niet serieus bedoeld ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja hehe, alsof dat de gemiddelde smaak in Nederland, dus ook in BB is.
Wel realistisch blijven he![]()
Hets emt mij droevig dat ze nog in het huis zitquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tanja ziet gewoon haar voorland. Iedereen feesten en zij kan niet mee doen. Dat stemt droevig!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*Zw0rld spankt*![]()
*aansteker weer omhoog doet en met de armen wuift*
Een goede gok zou zijn dat ze geen aandacht krijgt, het niet naar haar zin heeft en niet kan meedoen. Bij het avondeten deed ze eigenlijk al niet meer mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Falco het volgende:
Waarom jankt die Tanja trouwens?
* -Delta- pakt teamlead vastquote:
Heb ook vaak genoeg samen met je staan hakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten(Behalve de Tekno dan!)
Jaaaaaaa leuk, vooral de eerste capquote:
Ja dat krijg je als je je niet aan je eigen woord houdtquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:41 schreef Zw0rld het volgende:
Inderdaad ik hoor huilen door de stream
Als het niet bevalt, gaat ze maar naar huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
ik vind het wel erg zielig .. tanja huilend op bed
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef kavu het volgende:
ik vind het wel erg zielig .. tanja huilend op bed
Of het Big Brother lied (die op de melodie van Big City)quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
'Leef' moeten ze eens opzetten, die tune van BB1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |