neeeehheeeeee... niet ingrid...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
He schatten,... weet niet of jullie het in dit topic al besproken hebben maar volgens het fok bb-blog schijnt er een omgebouwde in het bb-huis te zitten...
ingrid??
Hoe het voelt om een flinke leverworst in je handen te hebben die niet van jou isquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef charlysilva het volgende:
Toch vreemd dat Menno die echt gek was/is op Ingrid 180 graden gedraaid is na afgelopen Donderdag......je ziet hem amper meer bij haar.Wat weet Menno wat wij niet weten?
Alle hagenèze kunne hakkûhquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef MissX het volgende:
kijk dit begint een beetje op muziek te lijken
wahaha Nath kan wel hakkuh
Ik vermoed het.........met pijn in mijn hartquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef lambrusco_bianco het volgende:
He schatten,... weet niet of jullie het in dit topic al besproken hebben maar volgens het fok bb-blog schijnt er een omgebouwde in het bb-huis te zitten...
ingrid??
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef dronkeykong het volgende:
Lieske zit nu na te denken hoe ze hierop moet heupwiegen
Een tweede kelly?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef charlysilva het volgende:
Toch vreemd dat Menno die echt gek was/is op Ingrid 180 graden gedraaid is na afgelopen Donderdag......je ziet hem amper meer bij haar.Wat weet Menno wat wij niet weten?
Nee joh, gitaren moeten er klinken!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Flyduck het volgende:
wat een kutmuziek.. geef mij maar hardcore !
Alles mag mee wat mij betreft! Ik cap me een breuk! Iemand een F10 knop over?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ireth! Topper!
Mag deze mee naar de Blog?
Lieske.......quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]ja kut, hey, daar ga je met je sexy moves
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpaquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:22 schreef Missy-B. het volgende:
Ge-wel-dig gewoon!!!!
Dido kan niet dansen en heeft echt geen kont, ze ziet eruit als een strijkplank in die spijkerbroek met die laarzen eroverheen.![]()
Ingrid daarintegen ziet er super uit in dat jurkje.![]()
]quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Wup het volgende:
zit Chantal nou ergens in haar eentje te roddelen?
We hebbuh dan auk heeveel schoenuh en dus auk de meiste hakkuhbarsquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alle hagenèze kunne hakkûh![]()
Ingrid, Ralph, Nath
Transsexuelen nemen toch altijd meteen een cup D johquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
Lol dus die vriend van me die de ex is van Dido mocht er alleen maar in der kont nemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
geen kont?? hm dido kan dus ook goed de transsexueel zijn>>?? het was bij evers op de radio ja, maa rhet schijnt bevestigd te zijn door iemand van talpa
Ja klopt... leek in et begin ff zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Flyduck het volgende:
dit is geen hardcore hoor.. dit is van die underground techno shit.. vind er geen zak aan !
ah die underground techno shit was dus zijn plaat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef -Delta- het volgende:
Leuk joh dat ze iets van Roel hebben gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |