abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156754
Wij zijn een stel van 21 en 26 en al enige tijd praten we over het hebben van een trio.
Het liefste willen we er een leuke meid bij.
Maar we hebben geen idee hoe je zoiets aanpakt, wie helpt ons verder?
  dinsdag 2 november 1999 @ 14:55:00 #2
1456 Littlewitch
Toch nog wel even een newbie
pi_156755
Het plaatsen van dit berichtje lijkt me een goed begin. En geef een emailadres of zoiets zodat ze jullie niet perse hoeven te benaderen in dit forum.
Maar ik vind het in ieder geval een heel tof idee.
Do what you will if in it you harm none

dinsdag 2 november 1999 @ 17:17:00 #3
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_156756
Hoera goeie topic!
er over praten met elkaar is in iedergeval het begin en ook bij ons rees de vraag hoe we zoeits aan moeten pakken. je wilt natuurlijk niet de eerste de beste. bij ons is het dan ook uiteindelijk gewoon gebeurd. we zaten bij een vriend en begonnen met een wedstijdje voetmasseren bij mijn vriendin. die werd daar zo geil van dat ze ons besprong en van het een kwam het ander. echt te gek! alleen is het er daarna nooit meer van gekomen maar wie weet. je kan eventueel ook kijken op http//www.dutchroxy.nlom een oproep te plaatsen.
alvast veel plezier gewenst want in mijn ogen is dit de ultieme vorm van sex.
pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  dinsdag 2 november 1999 @ 17:18:00 #4
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_156757
sorry de url is www.dutchroxie.com
pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_156758
Je zou natuurlijk ook naar een parenclub kunnen gaan. Hier komen ook single meisjes. Het voordeel is dat je eerst rustig kennis kan maken, onder het genot van een drankje bijvoorbeeld.
Niet dat ik daar ervaring mee heb (ben zelf nooit in een parenclub geweest - wat heb ik daar als single man eigenlijk te zoeken?), maar op de (commerciele) televisie is daar af en toe info over.
Meer info kun je ook vinden op de Dutch Swingclub Directory. Het URL is http://web.inter.nl.net/users/N.Leeuwis/cl_index.htm

Veel succes!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_156759
Ten eerste moet je helemaal zelf weten wat je doet, maar(natuurlijk komt er een maar )wanneer je op een trio "uitgekeken" bent wat ga je dan doen? Een parenclub zoals hierboven al werd vermeld? Ik krijg altijd een "het begin van het einde idee" bij trio's en wat daar op volgt. Eén van mijn motto's is: Je moet alles een keer gedaan hebben in je leven. Maar ik heb wel mijn grenzen. Ik zal wel ouderwets zijn.
Dé garantie op een succesvol leven ben jezelf!
  woensdag 3 november 1999 @ 09:26:00 #7
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_156760
Ik ben het niet helemaal met jeanie eens.
er zit zeker een kern van waarheid in maar het is toch echt persoons gebonden. Alleen moet je in de gaten houden dat trio puur op lust zijn gebasseerd. Puur om de sex en niets anders.Zodra er liefde in het spel komt komt ook je jaloezie en dan gaat het fout. De basis blijft dat je met elkaar goede afspraken maakt zodat je er achteraf flink van kan gaan genieten. en ouderwets?? moet je eens in de geschiedenis van de sex kijken! (kama sutra bijvoorbeeld) daar waren orgien groepssex en trio's heel normaal! zelfs in de zeventiger jaren nog! (toen was het nog hip vogel)
pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_156761
Helemaal mee eens Frodo. Trio's enzo is niets vreemds of geks aan, echt de normaalste zaak van de wereld en gelukkig begint het weer een beetje bespreekbaar te worden. (helaas nog geen verjaardag gespreksonderwerp). Gewoon lekker genieten van je lijf, maar wel je kop erbij houden (nee, niet die kop )

[Dit bericht is gewijzigd door Sakura (Datum 03 November 1999).]

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_156762
Gewoon mij ff mailen of op deze pagina uitnodigen! Ik zie er uit zoals ik heet! Oh ja, ben wel erg mannelijk (een man dus)

Dahaag!

Cool Dude

vrijdag 5 november 1999 @ 23:53:00 #10
1087 Merisse
broddeltante
pi_156763
quote:
op 11-02-1999 om 01:38 PM schreef Socrates het volgende:
Wij zijn een stel van 21 en 26 en al enige tijd praten we over het hebben van een trio.
Maar we hebben geen idee hoe je zoiets aanpakt, wie helpt ons verder?

Ideetje; op stap gaan en als je een meisje gezien hebt dat je allebei leuk vindt begint jij (de man) een beetje met haar te flirten en als je eenmaal contact gemaakt hebt stel je haar voor aan je vriendin. En dan maar kijken hoe het loopt vanaf daar. Hopelijk klikt het zodanig dat jullie in ieder geval een leuke avond hebben. En als het echt super loopt zou er zelfs iets meer kunnen gebeuren

Groot voordeel van dit boven advertenties ofzo is dat je zelf iemand uitkiest en je kunt elkaar eerst op een niet beladen manier leren kennen. Als iemand zich op enig moment bedenkt dan kun je het altijd nog afblazen zonder dat er teveel verwachtingen zijn.
Nadeel is natuurlijk dat het lang niet altijd zal lukken. Maar als je voor jezelf er niet teveel aan ophangt kun je ook een hoop lol hebben en leuke mensen ontmoeten.

Succes!

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 februari 2000 @ 12:47:00 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_156764
Ter gelegenheid van de vraag van Dave gaat deze omhoog...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_156765
quote:
op 02-29-2000 om 12:47 PM schreef Doc het volgende:
Ter gelegenheid van de vraag van Dave gaat deze omhoog...

Huh? Riep iemand mij? Wat gaat omhoog?

Duh huh... Never mind.

[Dit bericht is gewijzigd door Dave (Datum 29 Februari 2000).]

C’est Davie :o)
pi_156766
TRIOO ?????!!!! Ik zou al tekenen voor een duo !!!!
maarre je kan natuurlijk altijd de eerste keer dat je aan een trio begint een professioneel iemand huren.

so be it ...

After the fire comes the rain, after pleasure there's pain....
pi_156767
Huur iemand in...kijk hoe je het vindt.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_156768
Ligt er een beetje aan of je een man of een vrouw voor een trio zoekt. Wij hebben al heel vaak trios gehad met mensen die we via chatboxen ontmoet hebben. Maar dat waren tot nu toe alleen nog maar mannen. Vrouwen zijn zowiezo al dun gezaait op internet, en de vrouwen die dan ook nog eens interresse in een trio hebben met een stel, zijn helemaal zeldzaam.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_156769
eerst iemand vinden met 3 tepels, lijkt me.
  Redactie Frontpage maandag 6 maart 2000 @ 17:52:00 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_156770
quote:
op 11-02-1999 om 01:38 PM schreef Socrates het volgende:

Maar ja, hoe weet je dat ze leuk is.

pi_156771
die is leuk Sunny
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 8 maart 2000 @ 17:47:00 #19
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_156772
Een oog dicht, met een scherpe blik en goed mikken
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_156773
quote:
op 03-08-2000 om 05:47 PM schreef zonnedauw het volgende:
Een oog dicht, met een scherpe blik en goed mikken

hahaha maar je moet er wel aanleg voor hebben!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')