Wie voor een dubbeltje geboren is word nooit een kwartje.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is word nooit een kwartje.![]()
(ook zon leuke uitdrukking).
quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
... daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord
Dat meen je toch niet he?quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Imberr het volgende:
serieus.. wat een kutuitdrukkingzou niet eens weten wat t zou kúnnen betekenen
Die uitdrukking is echt gewoon een stukje algemene ontwikkeling...quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Imberr het volgende:
serieus.. wat een kutuitdrukkingzou niet eens weten wat t zou kúnnen betekenen
Of andere manieren van uitleggen: Je blijft altijd van lagere stand, dus probeer niet boven je stand te leven.quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef Imberr het volgende:
dingen die arm zijn heb ik nooit wat mee te maken gehad dus boeit zo'n uitdrukking me ook niet
dan nog, aan zo'n uitdrukking heb ik niks. de uitdrukkingen die ik wél ken, daar heb ik pas wat aanquote:Op zondag 11 september 2005 12:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Of andere manieren van uitleggen: Je blijft altijd van lagere stand, dus probeer niet boven je stand te leven.
Je kan het gebruiken tegen een pauperquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan nog, aan zo'n uitdrukking heb ik niks. de uitdrukkingen die ik wél ken, daar heb ik pas wat aan![]()
zie je, k*tuitdrukking. slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef freiss het volgende:
Even opgezocht:
Het is niet mogelijk om uit een (slechte) sociale situatie te raken waarin je geboren bent.
idd, kutgezeik ook altijdquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef taart het volgende:
[..]
dat is zo rottig. Ben je aangeschoten, is er weer iets aan de hand, en dan is de drank gelijk uitgewerkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |