Wie voor een dubbeltje geboren is word nooit een kwartje.quote:

quote:Op zondag 11 september 2005 12:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie voor een dubbeltje geboren is word nooit een kwartje.![]()
(ook zon leuke uitdrukking).

quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
... daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord

Dat meen je toch niet he?quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]

quote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef Imberr het volgende:
[..]

quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Imberr het volgende:
serieus.. wat een kutuitdrukkingzou niet eens weten wat t zou kúnnen betekenen

Die uitdrukking is echt gewoon een stukje algemene ontwikkeling...quote:Op zondag 11 september 2005 12:44 schreef Imberr het volgende:
serieus.. wat een kutuitdrukkingzou niet eens weten wat t zou kúnnen betekenen

Of andere manieren van uitleggen: Je blijft altijd van lagere stand, dus probeer niet boven je stand te leven.quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef Imberr het volgende:
dingen die arm zijn heb ik nooit wat mee te maken gehad dus boeit zo'n uitdrukking me ook niet

dan nog, aan zo'n uitdrukking heb ik niks. de uitdrukkingen die ik wél ken, daar heb ik pas wat aanquote:Op zondag 11 september 2005 12:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Of andere manieren van uitleggen: Je blijft altijd van lagere stand, dus probeer niet boven je stand te leven.

Je kan het gebruiken tegen een pauperquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan nog, aan zo'n uitdrukking heb ik niks. de uitdrukkingen die ik wél ken, daar heb ik pas wat aan![]()

zie je, k*tuitdrukking. slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef freiss het volgende:
Even opgezocht:
Het is niet mogelijk om uit een (slechte) sociale situatie te raken waarin je geboren bent.

idd, kutgezeik ook altijdquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef taart het volgende:
[..]
dat is zo rottig. Ben je aangeschoten, is er weer iets aan de hand, en dan is de drank gelijk uitgewerkt![]()

Meki! Nog wat gehoord over je sollicitatie?quote:

goede morgenquote:Op zondag 11 september 2005 13:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mogûh!

Dat je mod wilde worden voor de FP.quote:Op zondag 11 september 2005 13:34 schreef Meki het volgende:
welke sollicitatie

jah die domme rickmans heeft hem dicht gemaaktquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je mod wilde worden voor de FP.

Ik word toch mod van SESquote:Op zondag 11 september 2005 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je mod wilde worden voor de FP.

Wat een naaier he?quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jah die domme rickmans heeft hem dicht gemaakt
ik ga mailen denk ik![]()

waarom?quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef Meki het volgende:
[..]
jah die domme rickmans heeft hem dicht gemaakt

dat vind ik niet zo'n fijn forum, ik word er alles behalve vrolijk vanquote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op klaagbaak

Ik vind het wel leuk daar,quote:Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat vind ik niet zo'n fijn forum, ik word er alles behalve vrolijk van
al die klagende mensen
Het lijken wel oma's![]()

Nog meer pubermodjesquote:Op zondag 11 september 2005 13:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik met klaagbaak

Theoretisch gezienquote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al volwassen

blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ah we krijgen weer een "ik-wil-modje-worden" discussie...

Eerder geinerijquote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je dan al een volwassen beslissing genomen?quote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lichamelijk en geestelijk ook

ja 4 jaar terugquote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerder geinerij
[..]
Heb je dan al een volwassen beslissing genomen?![]()

ik zat te wachten tot je''quote:Op zondag 11 september 2005 13:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk daar,

quote:Op zondag 11 september 2005 14:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik zat te wachten tot je'''' ging draaien
![]()

wowquote:Op zondag 11 september 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja 4 jaar terug
Ik was al vroeg volwassen

Ik vrees het ookquote:Op zondag 11 september 2005 13:55 schreef Jaguarized het volgende:

hmmm, zo diep bedoelde ik het niet, meer als":quote:Op zondag 11 september 2005 14:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Veel meegemaakt waardoor ik veel moest kiezen.

Ja die dingen ookquote:Op zondag 11 september 2005 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, zo diep bedoelde ik het niet, meer als":
"Kind, je bent net 18, jij mag nu zware beslissingen nemen, hier, een formulier voor donor wordne enzo"

Tot straks weerquote:Op zondag 11 september 2005 14:09 schreef Renesite het volgende:
* Renesite gaat eventjes zijn hoofd buiten laten

aha ook hoiquote:Op zondag 11 september 2005 14:13 schreef MaRySe het volgende:
pff las dat gesprek van gister net pas

marijsje!quote:Op zondag 11 september 2005 14:13 schreef MaRySe het volgende:
pff las dat gesprek van gister net pas

Ja, ik zou met me broer een rondje ijsselmeer doen met de auto, maar op een of andere manier wil dat niet zo vlotten en is het idee afgeschaft.quote:Op zondag 11 september 2005 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
hey Rene is ook terug

ahaquote:Op zondag 11 september 2005 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik zou met me broer een rondje ijsselmeer doen met de auto, maar op een of andere manier wil dat niet zo vlotten en is het idee afgeschaft.
Ofzo.

nu snap ik hetquote:Op zondag 11 september 2005 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
24 is vet
Nu aflevering 14 van seizoen 4.

Volwassen worden is overratedquote:Op zondag 11 september 2005 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja 4 jaar terug
Ik was al vroeg volwassen

Ik ben intelligent, levenswijs en kan alles doen wat ik wil.quote:

Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ben intelligent, levenswijs en kan alles doen wat ik wil.
Maar ik denk niet dat volwassenheid iets kan toevoegen aan de kwaliteit van mijn leven.![]()

Dan wordt het leven vanaf nu saaiquote:Op zondag 11 september 2005 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb al alles meegemaakt

neverlandquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Cool jullie wonen zeker bij Peter Pan ?

quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Cool jullie wonen zeker bij Peter Pan ?

int ziekenhuis leuk !quote:Op zondag 11 september 2005 15:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn toekomst![]()

Neuj thxquote:Op zondag 11 september 2005 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Aan gabry de eer om het nieuwe topic te maken ?

De dag is nog lang niet voorbijquote:Op zondag 11 september 2005 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên alweer 100 post voor vandaag
Gaat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |