quote:Op zondag 11 september 2005 10:47 schreef freiss het volgende:
Ja, gewoon blij wezen dat je niet superlelijk bent
Nou, sommige hoeren zijn zo lelijkquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? nja, als ik lelijk was geweest zou die knul me niet hebben aangesproken denk ik
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou, sommige hoeren zijn zo lelijk![]()
eenschquote:Op zondag 11 september 2005 10:49 schreef EvilWasp het volgende:
Lange lelijke mensen zijn erger dan kleine mooie mensen![]()
een laptop-tasquote:Op zondag 11 september 2005 10:51 schreef freiss het volgende:
Gaan jullie nog iets doen als in de trant van dit
dat is zo rottig. Ben je aangeschoten, is er weer iets aan de hand, en dan is de drank gelijk uitgewerktquote:
nog niet helemaalquote:
das kut jaquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef taart het volgende:
[..]
dat is zo rottig. Ben je aangeschoten, is er weer iets aan de hand, en dan is de drank gelijk uitgewerkt![]()
Meer drinkenquote:Op zondag 11 september 2005 10:53 schreef taart het volgende:
[..]
dat is zo rottig. Ben je aangeschoten, is er weer iets aan de hand, en dan is de drank gelijk uitgewerkt![]()
netjes tochquote:Op zondag 11 september 2005 11:03 schreef freiss het volgende:
Ik niet, ik heb een site waar ik reclame op heb; nu al dit jaar 130 euro verdiend
hooguit 2 keerquote:Op zondag 11 september 2005 11:05 schreef PaRaR het volgende:
[..]
netjes toch
Je kan er alleen niet elke week van uit
Nee, ok, als er meer "bezoekers" er op zouden klikkenquote:Op zondag 11 september 2005 11:05 schreef PaRaR het volgende:
[..]
netjes toch
Je kan er alleen niet elke week van uit
Ts ... ga werken ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 11:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ok, als er meer "bezoekers" er op zouden klikkenMaar ik krijg ook gewoon nog zakgeld, 50 euro per maand.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |