quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet kan dansen
Ze mag bij mij elke nacht komen dansen.Haar heupen bewegen primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet kan dansen
Nathalie was vroegah een hakkurt, dus hij ws aukquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Was Ralph nou aan het hakken?
anders horen ze strax 't gejank uit de slaapkamer van de Buik nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Big Brother luistert zowaar naar het verzoek van een bewoner om harder te zetten, hij is 1 volume hoger gegaan.
Falco is back!quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef Falco het volgende:
Tanja hoort vast het feestgedruis. Wat een treurigheid. Ze moet gewoon het huis uit voor haar eigen bestwil en das ook het beste voor de BB-kijker.
Wel leuk om met de tracklisting een beetje mee te volgen! Wel een beetje uit de oude doos hoor!quote:
stream 3 audio: boem boem, jank jank boem boem jank jank boem boem jank jank.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef Falco het volgende:
Tanja hoort vast het feestgedruis. Wat een treurigheid. Ze moet gewoon het huis uit voor haar eigen bestwil en das ook het beste voor de BB-kijker.
Jeequote:
huilenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
waar is tanja nu dan en wat doet ze?
Ja klopt ik ben hier en ben benieuwd wat Tanja de zeurmuts nu weer vor een probleem heeftquote:
Ze kan lekker met haar kontje draaien, daar is idd niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:43 schreef charlysilva het volgende:
Ze mag bij mij elke nacht komen dansen.Haar heupen bewegen prima![]()
Is dat niet R. Kelly?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
tanja wil liever een nummertje van cher denk ik
IF IIIIIIIIIIIIIIIIIIII COULLLLLLLLLLLLLLD TUUUUUUUUUUUUUUUURN BAAAAAACK TIIIIIIIME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |