Probeer het eens, ik ben erg gevoelig en pik veel op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:10 schreef bighit het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als ik tijdens het uittreden iemand van hier roep stenny of enyalius bijvoorbeeld? horen jullie mij dan? of hoe zoit het?
Wat ben je slecht gehumeurd? Besef je dat je niet de enige god bent in dit heelal?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:13 schreef Enyalius het volgende:
jouw eigen woorden "dit is niet jouw topic maar het mijne"
ga maar ergens anders bijdehand proberen te doen en een topic volspammen met onzin over smurfen
Wen er maar aan, als ik eenmaal prik, prik ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
niet slecht gehumeurd. begin je alleen beetje zat te worden, meer niet.
Ik houd het meeste van Jeroen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Jullie houden echt van elkaar he
Beste En, sorry als jij niet de enige bent die er iets van af weet. Ik was ook uitgerekend als Schorpioen, maar ben een paar weken te laat geboren, op 2 december, de "dag van de beste"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
veel succes ermee. maar ik ben schorpioen en prik iets venijniger als ik ga beginnen.
in kort. blijf ontopic, dit geld na deze post ook voor mijzelf, blijf anders gewoon weg.
en voor die smurfen zooi doe je maar via mail of te koop aangeboden subforum.
Nee, mijn excuus...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn man, dat kon jij ook niet weten.![]()
Sebas, ik ben het helemaal met je eens, maar ik bedoelde dan ook die geesten die nog verslaafd zijn aan de aarde, en die dus behoorlijk laag in hun energie zitten (die ik gelukkig slechts zeldzaam ontmoet).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:18 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Dat iemand uit zijn of haar mond stinkt dat klinkt gewoon heel lomp. Ik denk zelf wel dat overledenen zich aan je kunnen voor doen door je bijvoorbeeld hun favoriete parfum te laten ruiken, zodat je denkt he... zo rook die en die ook altijd, en dat je dan weet dat diegene dicht bij je is...
Zo kan ik me ook wel voorstellen dat als iemand gekenmerkt werd door een bepaalde geur van een adem, dat ze door die geur willen aangeven van, he ik ben er. Als dat heel erg typerend was voor die persoon, dan is het wel heel duidelijk daardoor.
Ik vind het zelf een beetje lomp klinken dat is alles, maar ik denk wel dat het overbrengen van geur bestaat... maar niet per definitie hoeft.
Ikzelf ben vroeger bezig geweest met uittreden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben gisteren ook begonnen met die cursus. Zeer interessant leesvoer ten eerste en gisteravond de eerste stapjes gezet Moet zeggen dat het een hele vage gewaarwording is als je het gevoel krijgt los te komen van je lichaam en ook een beetje eng maar wel razend interessant!
Klopt, dat herken ik ook.quote:Ik werd trouwens vanmorgen wakker met het idee dat ik veel en veel langer geslapen heb dan normaal, heeft iemand anders dit ook?
Er wordt overigens gesuggereerd dat het makkelijker gaat als je je concentreerd op je hartslag oid maar dat werkte bij mij enkel averechts. Je bent dan juist teveel bezig met je lichaam.
wat leuk !quote:Beter is het om je voor te houden dat je lichaam gewichtloos en inhoudsloos is (althans, voor mij)
Ik kwam trouwens in een hele andere wereld terecht, niet in mijn slaapkamer. Heb daar 1 persoon gezien, een oudere man. Ben niet verder gegaan dan dat maar ik had het gevoel gewichtsloos te zijn en kon zweven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |