abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31197217
Ik heb gisteren uit die cursus het stukje van lucide dromen gelezen... ik had al eens eerder een lucide droom gehad, maar toen was ik 12... en nu had ik er vannacht 1!

Damn, dit had ik niet verwacht.... wel cool!
pi_31197294
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:10 schreef bighit het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk als ik tijdens het uittreden iemand van hier roep stenny of enyalius bijvoorbeeld? horen jullie mij dan? of hoe zoit het?
Probeer het eens, ik ben erg gevoelig en pik veel op.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:42:17 #278
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31197354
ik kom niet tenzij ik afgesproken heb er te zijn of dat ik aangeroepen wordt in functie of dat een vriend me mijn naam roept dan pik ik dat ook op. in kort in ben oost-indisch doof. als ik op alles en iedereen zou moeten reageren zou ik het veel te druk krijgen.

zo heb ik gisteravond bijvoorbeeld de hele nacht in het zuiden van het land aan bed van een vriendin gezeten, nadat ze me "geroepen" had.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31197486
Weggehaald: Enny was 'not amused'.

[ Bericht 96% gewijzigd door Stenny op 05-10-2005 12:04:40 ]
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:13:54 #280
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31197916
jouw eigen woorden "dit is niet jouw topic maar het mijne"
ga maar ergens anders bijdehand proberen te doen en een topic volspammen met onzin over smurfen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_31198159
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:13 schreef Enyalius het volgende:
jouw eigen woorden "dit is niet jouw topic maar het mijne"
ga maar ergens anders bijdehand proberen te doen en een topic volspammen met onzin over smurfen
Wat ben je slecht gehumeurd? Besef je dat je niet de enige god bent in dit heelal?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:29:38 #282
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31198219
niet slecht gehumeurd. begin je alleen beetje zat te worden, meer niet.
pi_31198303
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:
niet slecht gehumeurd. begin je alleen beetje zat te worden, meer niet.
Wen er maar aan, als ik eenmaal prik, prik ik.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:36:03 #284
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31198341
veel succes ermee. maar ik ben schorpioen en prik iets venijniger als ik ga beginnen.
in kort. blijf ontopic, dit geld na deze post ook voor mijzelf, blijf anders gewoon weg.
en voor die smurfen zooi doe je maar via mail of te koop aangeboden subforum.
pi_31198351
Jullie houden echt van elkaar he
pi_31198475
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Jullie houden echt van elkaar he
Ik houd het meeste van Jeroen.
pi_31198521
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik houd het meeste van Jeroen.
Wie is dat? Je paard
pi_31198527
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Enyalius het volgende:
veel succes ermee. maar ik ben schorpioen en prik iets venijniger als ik ga beginnen.
in kort. blijf ontopic, dit geld na deze post ook voor mijzelf, blijf anders gewoon weg.
en voor die smurfen zooi doe je maar via mail of te koop aangeboden subforum.
Beste En, sorry als jij niet de enige bent die er iets van af weet. Ik was ook uitgerekend als Schorpioen, maar ben een paar weken te laat geboren, op 2 december, de "dag van de beste" , ik vond het Schutterelement toch beter bij mij passen. Maar ik heb de Schorpioen in mijn occulte planeet staan, dus ik kan je balletje teruggooien. Laat me mijn ding doen, want ik ben bezig met mijn tweede boek en ik heb geen tijd hier steeds om de haverklap te posten, helaas.
pi_31198539
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:45 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Wie is dat? Je paard
Mijn man, dat kon jij ook niet weten.
pi_31198568
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mijn man, dat kon jij ook niet weten.
Nee, mijn excuus...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 10:50:44 #291
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31198610
je hebt wel tijd genoeg om mijn draad met bagger te vullen.
dat dan weer wel. ga naar slowchat of zo
  woensdag 5 oktober 2005 @ 11:13:42 #292
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_31199092
ik ga gewoon proberen en ik zal eens roepen en zien wat er gebeurd, maar t moet niet zo zijn dat er dan weer niemand komt, ik wil wel een astrale excursie.......
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_31199186
Dat iemand uit zijn of haar mond stinkt dat klinkt gewoon heel lomp. Ik denk zelf wel dat overledenen zich aan je kunnen voor doen door je bijvoorbeeld hun favoriete parfum te laten ruiken, zodat je denkt he... zo rook die en die ook altijd, en dat je dan weet dat diegene dicht bij je is...
Zo kan ik me ook wel voorstellen dat als iemand gekenmerkt werd door een bepaalde geur van een adem, dat ze door die geur willen aangeven van, he ik ben er. Als dat heel erg typerend was voor die persoon, dan is het wel heel duidelijk daardoor.
Ik vind het zelf een beetje lomp klinken dat is alles, maar ik denk wel dat het overbrengen van geur bestaat... maar niet per definitie hoeft.
pi_31199264
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:18 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Dat iemand uit zijn of haar mond stinkt dat klinkt gewoon heel lomp. Ik denk zelf wel dat overledenen zich aan je kunnen voor doen door je bijvoorbeeld hun favoriete parfum te laten ruiken, zodat je denkt he... zo rook die en die ook altijd, en dat je dan weet dat diegene dicht bij je is...
Zo kan ik me ook wel voorstellen dat als iemand gekenmerkt werd door een bepaalde geur van een adem, dat ze door die geur willen aangeven van, he ik ben er. Als dat heel erg typerend was voor die persoon, dan is het wel heel duidelijk daardoor.
Ik vind het zelf een beetje lomp klinken dat is alles, maar ik denk wel dat het overbrengen van geur bestaat... maar niet per definitie hoeft.
Sebas, ik ben het helemaal met je eens, maar ik bedoelde dan ook die geesten die nog verslaafd zijn aan de aarde, en die dus behoorlijk laag in hun energie zitten (die ik gelukkig slechts zeldzaam ontmoet).
Robert Monroe stond meerdere keren te roken toen ik hem astraal ontmoette, en dat stoorde me helemaal niet. Geesten kunnen zeker hun aanwezigheid kenbaar maken met geuren.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:20:06 #295
38316 BoomSmurf
pi_31200682
Hmm gisteravond meer bewusteloos neergevallen dan iets anders, was te moe Maar als ik ooit nog eens 'in de buurt kom' zal ik zeker even een kreet uiten
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:45:05 #296
121997 bighit
de 2e plek is de 1e verliezer
pi_31203062
we krijgen dan wel een rondleiding he van de vergevordere mensen hier?????? ik ga er in elk geval wel vanuit
(__/)NWFC Frend code: 249168083191
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
pi_31218934
Ik vond dit even interresant om te melden http://www.xerson.nl/content/view/125/2/ t valt best in de context van dit topic, mooie ontdekking, veel mensen wisten het al
  donderdag 6 oktober 2005 @ 01:17:58 #298
38316 BoomSmurf
pi_31220697
Zeer interressant. Ben wel geinterresseerd in het volledige onderzoek!
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:03:06 #299
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_31222511
Ben gisteren ook begonnen met die cursus. Zeer interessant leesvoer ten eerste en gisteravond de eerste stapjes gezet Moet zeggen dat het een hele vage gewaarwording is als je het gevoel krijgt los te komen van je lichaam en ook een beetje eng maar wel razend interessant!

Ik werd trouwens vanmorgen wakker met het idee dat ik veel en veel langer geslapen heb dan normaal, heeft iemand anders dit ook?

Er wordt overigens gesuggereerd dat het makkelijker gaat als je je concentreerd op je hartslag oid maar dat werkte bij mij enkel averechts. Je bent dan juist teveel bezig met je lichaam. Beter is het om je voor te houden dat je lichaam gewichtloos en inhoudsloos is (althans, voor mij )

Ik kwam trouwens in een hele andere wereld terecht, niet in mijn slaapkamer. Heb daar 1 persoon gezien, een oudere man. Ben niet verder gegaan dan dat maar ik had het gevoel gewichtsloos te zijn en kon zweven.

[ Bericht 20% gewijzigd door Metro2005 op 06-10-2005 09:30:28 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31226732
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 09:03 schreef Metro2005 het volgende:
Ben gisteren ook begonnen met die cursus. Zeer interessant leesvoer ten eerste en gisteravond de eerste stapjes gezet Moet zeggen dat het een hele vage gewaarwording is als je het gevoel krijgt los te komen van je lichaam en ook een beetje eng maar wel razend interessant!
Ikzelf ben vroeger bezig geweest met uittreden.
En als ik me te bewust werd van mijn eigen gevoelens, te opgewonden raakte/te veel ging denken/ analyseren voor zover je dat doet als jong meisje, werd ik terug gezogen.

Ik heb toen echt moeten aanhouden dat ik het gewoon ervaarde en heel rustig mijn gedachten laten stromen, stap voor stap op een heel kalme manier. En pas later de boel overdenken.
quote:
Ik werd trouwens vanmorgen wakker met het idee dat ik veel en veel langer geslapen heb dan normaal, heeft iemand anders dit ook?

Er wordt overigens gesuggereerd dat het makkelijker gaat als je je concentreerd op je hartslag oid maar dat werkte bij mij enkel averechts. Je bent dan juist teveel bezig met je lichaam.
Klopt, dat herken ik ook.
Maar bij mij was het zo dat als ik begon met het ritme van mijn hartslag ik een poos later de hartslag vanzelf liet voor wat het is en ik op een gegeven moment bijna gezegd "niets" meer ervaarde van mijn lichaam. En dan kon ik "reiken" naar iets dat buiten mijn bereik was zonder mijn lichaam te gebruiken of me er bewust van te zijn en kwam ik los.
Het was meer de opstap naar het rustig zijn voor mij.
quote:
Beter is het om je voor te houden dat je lichaam gewichtloos en inhoudsloos is (althans, voor mij )

Ik kwam trouwens in een hele andere wereld terecht, niet in mijn slaapkamer. Heb daar 1 persoon gezien, een oudere man. Ben niet verder gegaan dan dat maar ik had het gevoel gewichtsloos te zijn en kon zweven.
wat leuk !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')