daar stond jij niet zelf opquote:Op zondag 11 september 2005 12:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt me toch al eens op fok op een foto gezien.![]()
[..]
Zou leuk zijn.
Eens laat naar bed kan ook heel leuk zijnquote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is gewoon leuk als iemand eens onverwacht uit de hoek komt.
Uitgerust? Niet echt, dan had ik eerder moeten gaan slapen.
'T is eerder regel dan uitzondering, dat laat naar bed gaan...quote:Op zondag 11 september 2005 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eens laat naar bed kan ook heel leuk zijn
Je moet?quote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is eerder regel dan uitzondering, dat laat naar bed gaan...
Ik moet watquote:
O zo, dat klinkt wel bekend, altijd nog even voor het naar bed gaan dingen willen doen.quote:Op zondag 11 september 2005 13:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik moet wat. Ik heb gewoon wat moeite met dingen afsluiten en (op tijd) naar bed gaan
. Nog even dit, nog even dat en dan is het meestal alweer middernacht
.
Wat foto?quote:Op zondag 11 september 2005 13:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Foto?
IEMAND NOG EEN CAMCORDER NODIG?
quote:Op zondag 11 september 2005 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat foto?
Jij van jezelf posten? Mag hoor.
Wat voor iets heb je dan? Ik heb er 1 van een paar euro.. werkt goed.quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ding heeft wel meer kuren de laatste tijdvorige week viel hij ineens zomaar weg na 10 foto's, nu weer, en gezeik dat hij niet herkend wordt en alles
Van de week maar vast ff een nieuwe scoren
ooh.. het is dus niet zo dattie eens per week gebruik wordt, zoals bij mij.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
een goeie![]()
Een Sandisk Imagemate 6-in-1Dat is mijn enige USB2 reader, en die wordt dus zwaar intensief gebruikt
Hij zal wel gewoon aan z'n eind zijn. Heb hem nou ook al ruim 2 jaar
ehm... neequote:Op zondag 11 september 2005 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. het is dus niet zo dattie eens per week gebruik wordt, zoals bij mij.![]()
okay, dan gaan ze wel eens kapot natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm... neemeerdere keren per dag, en dan staatie vaak stevig te stampen ook
Ik hou van FileMaker Proquote:Op zondag 11 september 2005 15:56 schreef leonieke het volgende:
Ik haaaaaaaaaat Access tegenwoordig...
Goeiemiddag
Hoi binkquote:Op zondag 11 september 2005 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hou van FileMaker Pro
Goeiemiddag schoonheid
Ik heb ook een goede .quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
een goeie![]()
Een Sandisk Imagemate 6-in-1Dat is mijn enige USB2 reader, en die wordt dus zwaar intensief gebruikt
Hij zal wel gewoon aan z'n eind zijn. Heb hem nou ook al ruim 2 jaar
Ik denk niet dat fok traag is, denk gewoon dat wij traag zijn vandaagquote:Op zondag 11 september 2005 16:18 schreef dolle_hond het volgende:
waarom is fok! weer zo enorm traag????
neequote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat fok traag is, denk gewoon dat wij traag zijn vandaag
welk?quote:Op zondag 11 september 2005 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ook maar een spelletje ga doe, misschien tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |