Of je legt je clit even tussen hete kolen, mislukking der edele natuur.quote:Op zondag 11 september 2005 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Anders kregen we allemaal van die gedrochten zoals jij hier![]()
Duidelijk iemand die ervaring mee heeftquote:Op zondag 11 september 2005 11:18 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Ga eens je moeder vervelen, of je kan gaan touwtje springen met je kringspier.
Wist wel dat je op hete kolen zat, maar nee bedankt, ik heb smaak.quote:Op zondag 11 september 2005 11:19 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Of je legt je clit even tussen hete kolen, mislukking der edele natuur.
quote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist wel dat je op hete kolen zat, maar nee bedankt, ik heb smaak.
wie?quote:Op zondag 11 september 2005 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij geniet er gewoon van.
mja, tis een newbie, moet het maar negeren.
ik negeer die newbie tochquote:
ik vind het wel grappig, al is kneusjes plagen eigenlijk best zielig natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2005 11:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij geniet er gewoon van.
mja, tis een newbie, moet het maar negeren.
doen wequote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tampon erin, en wachten tot het over is
Zo makkelijk gaat dan ook weer niet hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tampon erin, en wachten tot het over is
Mja, vond ik ook al, daarom ben ik maar gestopt. kan het broekje dat niet aandoen.quote:Op zondag 11 september 2005 11:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, al is kneusjes plagen eigenlijk best zielig natuurlijk
quote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarbuiten gaat mijn "lieve " imago dan naar de bodem.![]()
je weet een andere oplossing?quote:Op zondag 11 september 2005 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dan ook weer niet hoor.![]()
jaquote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, vond ik ook al, daarom ben ik maar gestopt. kan het broekje dat niet aandoen.
Daarbuiten gaat mijn "lieve " imago dan naar de bodem.![]()
hier hierquote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet van mij
heb een vaag vermoeden dat ik hier hier post
quote:
Uhh, ja jij post hier hier.quote:Op zondag 11 september 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet van mij
heb een vaag vermoeden dat ik hier hier post
waar stond dat ie niet gewoon moest doen?quote:Op zondag 11 september 2005 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Gewoon blijven doen? Waarom moeten anderen last hebben van iemand k*t humeur?
Ik heb er nooit last van.
Je vindt hem met gek doen wel schattig?quote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond dat ie niet gewoon moest doen?
dat kun je nu wel zeggen jaquote:Op zondag 11 september 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
ik bedoelde niet hier
nu ben ik je helemaal kwijtquote:Op zondag 11 september 2005 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt hem met gek doen wel schattig?
ik lach je niet uit hoorquote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zegstop eens met dat uitlachen.
Mijne ook niet hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 11:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tet?
geen poging tot kwartet geweest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |