Het is weer net zo gezellig als gisteren.quote:Op zondag 11 september 2005 09:19 schreef dolle_hond het volgende:
hey B
ik ga net terug naar bed
tot laterz
als je twijfelt, doe er maar 3quote:Op zondag 11 september 2005 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ik twee of drie boterhammen eten.![]()
Sneetjes natuurlijk. 6 stuks is wat veel gevraagdquote:Op zondag 11 september 2005 10:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je twijfelt, doe er maar 3
boterhammen of sneetjes?
ik zou voor 2 gaan, omdat ik toch al weet dat ik vandaag wat werk achter de computer ga doen en meer niet.quote:Op zondag 11 september 2005 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ik twee of drie boterhammen eten.![]()
Dat gaat hier meestal niet op, het is elke dag wel wat was en andere dingen opruimen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou voor 2 gaan, omdat ik toch al weet dat ik vandaag wat werk achter de computer ga doen en meer niet.
moeilijke overweging, misschien met de lunch nog een sneetje of twee erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat hier meestal niet op, het is elke dag wel wat was en andere dingen opruimen.
Daarbij is het dat ik op zondag de meeste was kan wegwerken .
*kuch uhh, nee dankje, vanavond eet ik wel warm .quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moeilijke overweging, misschien met de lunch nog een sneetje of twee erbij?
Ik vind het niet veel, maar kan me voorstellen dat jij er wat meer moeite mee zou hebbenquote:Op zondag 11 september 2005 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneetjes natuurlijk. 6 stuks is wat veel gevraagd
Dacht die van jou te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg....dat zijn geen troostende woorden
ik had op invoeren geklikt, maar dacht Fok anders overquote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht die van jou te krijgen.![]()
Waarom ben je eigenlijk zo traag?
En hoelang duurde het voordat jij erachter kwam?quote:Op zondag 11 september 2005 10:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had op invoeren geklikt, maar dacht Fok anders over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |