als je twijfelt, doe er maar 3quote:Op zondag 11 september 2005 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ik twee of drie boterhammen eten.![]()
Sneetjes natuurlijk. 6 stuks is wat veel gevraagdquote:Op zondag 11 september 2005 10:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je twijfelt, doe er maar 3
boterhammen of sneetjes?
ik zou voor 2 gaan, omdat ik toch al weet dat ik vandaag wat werk achter de computer ga doen en meer niet.quote:Op zondag 11 september 2005 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal ik twee of drie boterhammen eten.![]()
Dat gaat hier meestal niet op, het is elke dag wel wat was en andere dingen opruimen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou voor 2 gaan, omdat ik toch al weet dat ik vandaag wat werk achter de computer ga doen en meer niet.
moeilijke overweging, misschien met de lunch nog een sneetje of twee erbij?quote:Op zondag 11 september 2005 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat hier meestal niet op, het is elke dag wel wat was en andere dingen opruimen.
Daarbij is het dat ik op zondag de meeste was kan wegwerken .
*kuch uhh, nee dankje, vanavond eet ik wel warm .quote:Op zondag 11 september 2005 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moeilijke overweging, misschien met de lunch nog een sneetje of twee erbij?
Ik vind het niet veel, maar kan me voorstellen dat jij er wat meer moeite mee zou hebbenquote:Op zondag 11 september 2005 10:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sneetjes natuurlijk. 6 stuks is wat veel gevraagd
Dacht die van jou te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2005 10:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg....dat zijn geen troostende woorden
ik had op invoeren geklikt, maar dacht Fok anders overquote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht die van jou te krijgen.![]()
Waarom ben je eigenlijk zo traag?
En hoelang duurde het voordat jij erachter kwam?quote:Op zondag 11 september 2005 10:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had op invoeren geklikt, maar dacht Fok anders over
daarnaquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoelang duurde het voordat jij erachter kwam?
olaquote:Op zondag 11 september 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En hoelang duurde het voordat jij erachter kwam?
Hai qu
ik zat niet naar de klok te kijkenquote:Op zondag 11 september 2005 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bijdehand.
Hoeveel minuten deed je erover.
Naar mijn was gaat kijken.
!%#$% Tief jij eens naar de noordpool wil je , eikel.quote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
* Hé moderator van Fok!, als je het topic vaag vind had je ook om verdere uitleg kunnen vragen in plaats van het direct op slot te tieferen.
misschien moet je in de FB zijn en ons er niet mee lastig vallenquote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
hoofdletterhemeteenstreepjenaarvorenspatiemoderatorspatievanspatiehoofdletterfokuitroepteken
spatiekommaspatiealsspatiejespatierechthaakjeopenenurlistekenhttpdubbelepuntforwardslash
forwardslashforumpuntfokpuntnlforwardslashtopicforwardslash752297rechthaakjesluitenhetspatie
topicrechthaakjeopenenforwardslashurlrechthaakjesluitenspatievaagspatievindspatiehadspatie
jespatieookspatieomspatieverderespatieuitlegspatiekunnenspatievragenspatieinspatieplaats
spatievanspatiehetspatiedirectspatieopspatieslotspatietespatietieferenpuntspatiedubbelepunt
haakjeopenenen
* Hé moderator van Fok!, als je het topic vaag vind had je ook om verdere uitleg kunnen vragen in plaats van het direct op slot te tieferen.
Houd je gemak, stuk nageboorte dat je d'r bent.quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
!%#$% Tief jij eens naar de noordpool wil je , eikel.
B in de bochtquote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
!%#$% Tief jij eens naar de noordpool wil je , eikel.
Ik dacht dat dit FB is.quote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien moet je in de FB zijn en ons er niet mee lastig vallen
Dat is nog altijd beter dan zo'n eikel als jijquote:Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Houd je gemak, stuk nageboorte dat je d'r bent.
T's vroeg, k*t smoes, je hebt je verstand in je moeder laten zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 11:16 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit FB is.
'T is vroeg.
Anders kregen we allemaal van die gedrochten zoals jij hierquote:Op zondag 11 september 2005 11:17 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Waarom hebben jullie homo's ook GC in de titel staan, homo's.
Ga eens je moeder vervelen, of je kan gaan touwtje springen met je kringspier.quote:Op zondag 11 september 2005 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
T's vroeg, k*t smoes, je hebt je verstand in je moeder laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |