Komt bij mij op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah.. die wil ik denk ik ook wel zien.. wordt nog een lang avondje.. eerst hier een paar honderd posts, vervolgens nog 3 uur tv kijken![]()
het is best uit te houden op deze manier, alleen moet ik wel sneller aan een nieuw toetsenbord.quote:
Hij slijt wel flink zo inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het is best uit te houden op deze manier, alleen moet ik wel sneller aan een nieuw toetsenbord.
ik ga gewoon een claim indienen bij Fok!.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij slijt wel flink zo inderdaad
Goed idee, ik dien een claim in wegens misgelopen inkomsten: ik had kunnen werken in alle tijd dat ik hier op Fok! doorbrengquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga gewoon een claim indienen bij Fok!.
die doe ik er dan ook bij..quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed idee, ik dien een claim in wegens misgelopen inkomsten: ik had kunnen werken in alle tijd dat ik hier op Fok! doorbreng
Dan moet Danny Fok wel verkopen want dat gaat flink wat kosten, al die claimsquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die doe ik er dan ook bij..![]()
of ik wordt aandeelhouderquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet Danny Fok wel verkopen want dat gaat flink wat kosten, al die claims
Is dit een echt bedrijf dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of ik wordt aandeelhouder![]()
Wb d_hquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:02 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug
we hebben veel regen gehad de afgelopen 22 uurquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wb d_h
Alles oké aan die kant?
Waarom heb je zo'n vage avatar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of ik wordt aandeelhouder![]()
Utrecht een flinke hoosbui inclusief onweerquote:Op zondag 11 september 2005 02:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
regen?
Hier een paar druppeltjes gehad
toe maarquote:Op zondag 11 september 2005 02:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Utrecht een flinke hoosbui inclusief onweer
mn AVS-lampje begon zelfs te branden
Mn auto moest dus ingrijpen omdat er te weinig grip was
en ik kan wel wat slaap gebruikenquote:Op zondag 11 september 2005 02:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toe maar
hopelijk komt het hierheen, het gazon kan wel wat water gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |