Loopt Heracles weer mooi 3 punten uitquote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
D'r is maar 1 club in Twente.....d'r is maar 1 club in Twente....d'r is maar 1 club in Tweeeeente.
jij bent voor heracles neem ik aan? top seizoensstart van jullie, wij hebben graag meegeholpen om twente nog wat verder op achterstand van jullie te zettenquote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Zo maar weer even screenshotje maken van Teletekst 819![]()
idd nog goede vrienden dusquote:Op zondag 11 september 2005 16:27 schreef twi het volgende:
Leuk onderonsje tussen Lodewijks en Babos trouwensWeinig kwade lucht tussen die twee.
Wauquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:47 schreef BVO het volgende:
1-0 RBC.
Paniek, anders stel je hem niet gelijk zo snel op.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
.... met Van Hooijdonk.
RBC is hier niet meer zo geliefd sinds ze jan van dijk op een onfatsoenlijke manier de deur hebben uitgestampt.. die gozer is nog altijd heilig hier, vandaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat heb je tegen RBC dan, Hellmond?
De verwachtingen waren na het seizoen onder Maaskant waarin alles meezat misschien wel onrealistisch hoog gespannen. Jammer voor Jan van Dijk, zo gaat dat in de voetbalwereld. Hij krijgt nu bij FC Emmen kans op eerherstel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
RBC is hier niet meer zo geliefd sinds ze jan van dijk op een onfatsoenlijke manier de deur hebben uitgestampt.. die gozer is nog altijd heilig hier, vandaar
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef Stpan het volgende:
Tong moet nog even oefenen in :
1. volgen van niet top-3 clubs
2. linken van "1-1" posts en avatars
:p
Tong komt net uit de amateurvoetbalcompetitie. Heeft in de kantine iets te lang de 1-1 in de 93ste minuut gevierdquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef Stpan het volgende:
Tong moet nog even oefenen in :
1. volgen van niet top-3 clubs
2. linken van "1-1" posts en avatars
:p
Ik hoop dat RBC vandaag wint. Dat komt vooral omdat het voor de FC op termijn gunstiger is dat RBC er nu ff inblijft in plaats van Sparta.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef tong80 het volgende:
OK Hup Sparta.
De club die veel leuker is dan die waar iedereen achteraan loopt. Heerenveen mijn god
HUP SPARTA Naar vooooooren.
Dus je gelooft al niet meer na één nederlaag in het kampioeschap van FCquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat RBC vandaag wint. Dat komt vooral omdat het voor de FC op termijn gunstiger is dat RBC er nu ff inblijft in plaats van Sparta.
Heerenveen is een saaie kutclub inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |