abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31837208
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef M5 het volgende:

[..]

kijk hier eens.
Dankje wel
pi_31837211
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

kan je ook gokken wat RD vanavond gaat melden?
waarschijnlijk heeft hij niet bijzonder veel te melden gok ik. ben geen helderziende he
V10
pi_31837537
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef M5 het volgende:

[..]

waarschijnlijk heeft hij niet bijzonder veel te melden gok ik. ben geen helderziende he
Ik denk dattie gaat testen en hoe
Calm down, please!
pi_31840500
Ik zou Robert graag in die derde Williams zien op de GP-vrijdagen. Kijk, het is heel simpel: Christijan MOET rijden, Robert MAG testen, omdat hij nog gezien wordt als 'de vervanger/invaller'. Bij hem zou dat geen stapje terug zijn.
Het is mooi als Chris bij Midland getekend heeft. Toch weer een stapje hoger en laten we hopen dat hij komend jaar zich slechts op zijn eigen focust en niet telkens in de verleiding gebracht wordt om op anderen te reageren.
pi_31841303
Ik zie weinig veranderen voor Albers.. Iets zegt me dat Midland het minste team is volgend jaar en dan rijdt ie dus gewoon weer achteraan
Where facts are few, experts are many.
pi_31841505
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie weinig veranderen voor Albers.. Iets zegt me dat Midland het minste team is volgend jaar en dan rijdt ie dus gewoon weer achteraan
Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.
pi_31841623
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef HPoi het volgende:

[..]

Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.
Iets zegt me dat er volgend jaar opvallend veel RedBull 'techniek' bij Squadra Toro Rosso te zien is. Zo niet een hele kopie van de RedBull van dit jaar, zoals Sauber eens reed met een halve kopie van een Ferrari.
V10
pi_31841821
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef HPoi het volgende:

[..]

Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.
Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?
Where facts are few, experts are many.
pi_31841866
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?
Nee een V10 met rev limiter.
V10
pi_31842315
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:03 schreef M5 het volgende:

[..]

Iets zegt me dat er volgend jaar opvallend veel RedBull 'techniek' bij Squadra Toro Rosso te zien is. Zo niet een hele kopie van de RedBull van dit jaar, zoals Sauber eens reed met een halve kopie van een Ferrari.
Als ze met het chassis van Red Bull van dit seizoen gaan rijden hebben ze een oud Jaguar chassis te pakken. (2 jaar oud dan inmidddels)
pi_31842338
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?
Afgeknepen V10
pi_31842397
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef HPoi het volgende:

[..]

Als ze met het chassis van Red Bull van dit seizoen gaan rijden hebben ze een oud Jaguar chassis te pakken. (2 jaar oud dan inmidddels)
het was iig wel dik sneller dan de PS05.
V10
pi_31842433
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef M5 het volgende:

[..]

het was iig wel dik sneller dan de PS05.
Ja, maar niet sneller dan het nw. Midland chassis is mijn verwachting.
pi_31842652
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ja, maar niet sneller dan het nw. Midland chassis is mijn verwachting.
Midland heeft het nieuwe chassis op zijn vroegst eind februari klaar. Vrij weinig tijd om te testen en de boel te optimaliseren, dus dat zal net als met de Minardi van dit jaar in de races moeten gebeuren. En dat is nog in het scenario zonder vertraging ergens onderweg.

Overigens verwacht ik wel dat als Midland de beloftes houdt dat het team zeker van de laatste plaats afkomt. Ze hebben gezegd nu pas echt te gaan investeren en er werd toendertijd gesproken over een budget van 150 miljoen euro. Dat is drie keer zoveel dan het budget van afgelopen seizoen.
pi_31845471
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:37 schreef mbn het volgende:

[..]

Midland heeft het nieuwe chassis op zijn vroegst eind februari klaar. Vrij weinig tijd om te testen en de boel te optimaliseren, dus dat zal net als met de Minardi van dit jaar in de races moeten gebeuren. En dat is nog in het scenario zonder vertraging ergens onderweg.

Overigens verwacht ik wel dat als Midland de beloftes houdt dat het team zeker van de laatste plaats afkomt. Ze hebben gezegd nu pas echt te gaan investeren en er werd toendertijd gesproken over een budget van 150 miljoen euro. Dat is drie keer zoveel dan het budget van afgelopen seizoen.
Ja, dat zei Stoddart ook al. Minardi was het 1ste team die al wist waar het aan toe was voor 2006, mbt het pakket.

Hopen dat MIdland met een mooi snel chassis komt, zodat het wat puntjes kan sprokkelen in 2006.
pi_31845548
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ja, dat zei Stoddart ook al. Minardi was het 1ste team die al wist waar het aan toe was voor 2006, mbt het pakket.

Hopen dat MIdland met een mooi snel chassis komt, zodat het wat puntjes kan sprokkelen in 2006.
Dat gaat ze wel lukken denk ik, dit jaar pakte Monteiro nog puntjes op Spa.
V10
pi_31845617
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat gaat ze wel lukken denk ik, dit jaar pakte Monteiro nog puntjes op Spa.
mja, maar denk niet zoveel puntjes als dit seizoen ivm de VS punten die ze toen gepakt hebben....
pi_31845714
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef HPoi het volgende:

[..]

mja, maar denk niet zoveel puntjes als dit seizoen ivm de VS punten die ze toen gepakt hebben....
ach ja.. die race in de vs, die punten hebben ze wel verdient imo, omdat michelin het liet afweten.

maar das oude koeien uit de sloot trekken
V10
pi_31852350
Na alle debacles ben ik erg voorzichtig geworden. Contracten en F1 gaan kennelijk niet goed samen, maar toch. Het zou mooi zijn als CA volgend jaar rijdt. Liefst Doornbos ook.
Het viel me op dat ik de races leuker vond omdat de onderlinge strijd tussen de twee achterblijvertjes toch wat toevoegde. Als de kop bepaald was, kon je altijd nog turen naar de live timings van de minardi/jordan gevechten.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  maandag 31 oktober 2005 @ 22:58:56 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31853032
Krijg eigenlijk nu pas al dat gedoe rond Doornbos en Albers mee. Ik vind het dapper van Albers dat hij het risico neemt om nog meer uitgekotst worden door je eigen landgenoten.

Misschien ontgaat het de Albers fans, maar zo af en toe sneller zijn dan een teamgenoot die na driekwart seizoen invalt weegt nauwelijks op tegen de positieve publicatie, instelling en het charisma wat een coureur mee kan brengen. Dan heb je toch echt een stapje voor aangezien sponsoren ook tevreden moeten worden gehouden en aan moeten worden getrokken.

Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
pi_31853263
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Krijg eigenlijk nu pas al dat gedoe rond Doornbos en Albers mee. Ik vind het dapper van Albers dat hij het risico neemt om nog meer uitgekotst worden door je eigen landgenoten.

Misschien ontgaat het de Albers fans, maar zo af en toe sneller zijn dan een teamgenoot die na driekwart seizoen invalt weegt nauwelijks op tegen de positieve publicatie, instelling en het charisma wat een coureur mee kan brengen. Dan heb je toch echt een stapje voor aangezien sponsoren ook tevreden moeten worden gehouden en aan moeten worden getrokken.

Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
Daar past die afgeknepen V10 niet in. Einde verhaal.
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:21:15 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31853756
Volgens mij staat daar nog weinig over vast, of heb je een bron dat dat definitief is?
pi_31853798
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef twi het volgende:
Volgens mij staat daar nog weinig over vast, of heb je een bron dat dat definitief is?
Jongen, ik weet wel zeker dat dat definitief is. Bewijs jij maar het tegendeel. Weltrusten!
  maandag 31 oktober 2005 @ 23:28:37 #299
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_31853972
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Krijg eigenlijk nu pas al dat gedoe rond Doornbos en Albers mee. Ik vind het dapper van Albers dat hij het risico neemt om nog meer uitgekotst worden door je eigen landgenoten.

Misschien ontgaat het de Albers fans, maar zo af en toe sneller zijn dan een teamgenoot die na driekwart seizoen invalt weegt nauwelijks op tegen de positieve publicatie, instelling en het charisma wat een coureur mee kan brengen. Dan heb je toch echt een stapje voor aangezien sponsoren ook tevreden moeten worden gehouden en aan moeten worden getrokken.

Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
Het arrogante gooise gedrag van Albers word denk ik door weinig nederlanders gewaardeerd. Het grote probleem van Doornbos is dat hij geen duidelijk marketingobject is, er zit geen strategie achter, bij Albers wel. Die steun van Muermans voor Doornbos is leuk, maar je moet een meer aansprekende naam hebben. Albers heeft zijn marketing goed voor elkaar, alleen zijn karakter staat me niet aan (ik zou als bedrijf nooit zaken met Albers doen of ik zou voor Scapa Sports (of Nick's Hockeysticks moeten werken ). Het sterke punt van Albers is helaas het zwakke punt van Doornbos.

Misschien is er voor Doornbos nog een plekje bij Honda 2 , maar ik vermoed dat ze daar iemand anders inzetten naast Sato, misschien een amerikaan (USA is een behoorlijk belangrijke markt voor Honda)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_31853974
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
Een exacte kopie zal het niet worden, dat is expliciet verboden door de FIA.

Ze zullen zich daar bij Red Bull Jr. denk ik wel wat laten eh, 'inspireren' natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')