waarschijnlijk heeft hij niet bijzonder veel te melden gok ik. ben geen helderziende hequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
kan je ook gokken wat RD vanavond gaat melden?
Ik denk dattie gaat testenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef M5 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft hij niet bijzonder veel te melden gok ik. ben geen helderziende he
Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef Atreidez het volgende:
Ik zie weinig veranderen voor Albers.. Iets zegt me dat Midland het minste team is volgend jaar en dan rijdt ie dus gewoon weer achteraan
Iets zegt me dat er volgend jaar opvallend veel RedBull 'techniek' bij Squadra Toro Rosso te zien is. Zo niet een hele kopie van de RedBull van dit jaar, zoals Sauber eens reed met een halve kopie van een Ferrari.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.
Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Denk het niet. Die Toyota motor is erg sterk en er komt een nieuw chassis. Dat nw. Minardi moet het met een oude Costworth stellen en een 1 jaar oud Minardi chassis.
Nee een V10 met rev limiter.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?
Als ze met het chassis van Red Bull van dit seizoen gaan rijden hebben ze een oud Jaguar chassis te pakken. (2 jaar oud dan inmidddels)quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er volgend jaar opvallend veel RedBull 'techniek' bij Squadra Toro Rosso te zien is. Zo niet een hele kopie van de RedBull van dit jaar, zoals Sauber eens reed met een halve kopie van een Ferrari.
Afgeknepen V10quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een oude cosworth waar 2 cilinders afgezaagd zijn?
het was iig wel dik sneller dan de PS05.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef HPoi het volgende:
[..]
Als ze met het chassis van Red Bull van dit seizoen gaan rijden hebben ze een oud Jaguar chassis te pakken. (2 jaar oud dan inmidddels)
Ja, maar niet sneller dan het nw. Midland chassis is mijn verwachting.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef M5 het volgende:
[..]
het was iig wel dik sneller dan de PS05.
Midland heeft het nieuwe chassis op zijn vroegst eind februari klaar. Vrij weinig tijd om te testen en de boel te optimaliseren, dus dat zal net als met de Minardi van dit jaar in de races moeten gebeuren. En dat is nog in het scenario zonder vertraging ergens onderweg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, maar niet sneller dan het nw. Midland chassis is mijn verwachting.
Ja, dat zei Stoddart ook al. Minardi was het 1ste team die al wist waar het aan toe was voor 2006, mbt het pakket.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:37 schreef mbn het volgende:
[..]
Midland heeft het nieuwe chassis op zijn vroegst eind februari klaar. Vrij weinig tijd om te testen en de boel te optimaliseren, dus dat zal net als met de Minardi van dit jaar in de races moeten gebeuren. En dat is nog in het scenario zonder vertraging ergens onderweg.
Overigens verwacht ik wel dat als Midland de beloftes houdt dat het team zeker van de laatste plaats afkomt. Ze hebben gezegd nu pas echt te gaan investeren en er werd toendertijd gesproken over een budget van 150 miljoen euro. Dat is drie keer zoveel dan het budget van afgelopen seizoen.
Dat gaat ze wel lukken denk ik, dit jaar pakte Monteiro nog puntjes op Spa.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, dat zei Stoddart ook al. Minardi was het 1ste team die al wist waar het aan toe was voor 2006, mbt het pakket.
Hopen dat MIdland met een mooi snel chassis komt, zodat het wat puntjes kan sprokkelen in 2006.![]()
mja, maar denk niet zoveel puntjes als dit seizoen ivm de VS punten die ze toen gepakt hebben....quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel lukken denk ik, dit jaar pakte Monteiro nog puntjes op Spa.
ach ja.. die race in de vs, die punten hebben ze wel verdient imo, omdat michelin het liet afweten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
mja, maar denk niet zoveel puntjes als dit seizoen ivm de VS punten die ze toen gepakt hebben....
Daar past die afgeknepen V10 niet in. Einde verhaal.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Krijg eigenlijk nu pas al dat gedoe rond Doornbos en Albers mee. Ik vind het dapper van Albers dat hij het risico neemt om nog meer uitgekotst worden door je eigen landgenoten.
Misschien ontgaat het de Albers fans, maar zo af en toe sneller zijn dan een teamgenoot die na driekwart seizoen invalt weegt nauwelijks op tegen de positieve publicatie, instelling en het charisma wat een coureur mee kan brengen. Dan heb je toch echt een stapje voor aangezien sponsoren ook tevreden moeten worden gehouden en aan moeten worden getrokken.
Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
Jongen, ik weet wel zeker dat dat definitief is. Bewijs jij maar het tegendeel. Weltrusten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:21 schreef twi het volgende:
Volgens mij staat daar nog weinig over vast, of heb je een bron dat dat definitief is?
Het arrogante gooise gedrag van Albers word denk ik door weinig nederlanders gewaardeerd. Het grote probleem van Doornbos is dat hij geen duidelijk marketingobject is, er zit geen strategie achter, bij Albers wel. Die steun van Muermans voor Doornbos is leuk, maar je moet een meer aansprekende naam hebben. Albers heeft zijn marketing goed voor elkaar, alleen zijn karakter staat me niet aan (ik zou als bedrijf nooit zaken met Albers doen of ik zou voor Scapa Sports (of Nick's Hockeysticks moeten werkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Krijg eigenlijk nu pas al dat gedoe rond Doornbos en Albers mee. Ik vind het dapper van Albers dat hij het risico neemt om nog meer uitgekotst worden door je eigen landgenoten.
Misschien ontgaat het de Albers fans, maar zo af en toe sneller zijn dan een teamgenoot die na driekwart seizoen invalt weegt nauwelijks op tegen de positieve publicatie, instelling en het charisma wat een coureur mee kan brengen. Dan heb je toch echt een stapje voor aangezien sponsoren ook tevreden moeten worden gehouden en aan moeten worden getrokken.
Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
Een exacte kopie zal het niet worden, dat is expliciet verboden door de FIA.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:58 schreef twi het volgende:
Een contract bij Midland is leuk natuurlijk, maar dat wordt vermoedelijk het slechtste team op de grid, aangezien dat tweede Red Bull team natuurlijk met exacte kopieen van het eerste team gaan rijden. Niet alleen is dat goedkoper om te produceren (meer van dezelfde onderdelen), bovendien krijg je dan ook twee keer zoveel input bij het testen/rijden, waardoor je je team sneller naar voren kunt helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |