Jezus dat was echt het coolste verhaal!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Rhanna het volgende:
The_legend_Killer , die van het Elite modellenbureau houden we erin
ga je nu het e-mail adresquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus dat was echt het coolste verhaal!![]()
Ik heb me fucking dood gelachen hiero
( exit, de f0ckiing verslaafduhh )
Nee dank je, doe jij maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je nu het e-mail adres
3l1t3-m0d3l-l00k@hotmail.com aanmaken?
Nee sorry, ik heb te lang niet geMSNd om haar niveau aan te kunnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij maar
Wie maakt een photoshop logo?
Wat let je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef FREAKY_ME het volgende:
Meesterlijk topic dit. Het valt me mee dat ik nog geen foto's van mijn nichtje voorbij heb zien komen. Die zou hier ook perfect thuis passen
![]()
ze is best dom en naief eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
hoi
Jasper zegt:
Ik ben een groot fan van je
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Ik heb je foto gezien op internet
Ohw.. ben jji dan oOk van die mOdellen buro:")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |