Van de my space van Lotte :
weer zo kort:S:(  
hallooooooo mensen!!
hoe gaat het er mee?? zoooo heerlijk het is vakantie! beetjuh nixen en zo en heerlijk van je vrije tijd genieten... weetjuh eignelijk moest ik een baantje nemen van me ouders.. en dan alles wat ik zou verdienen daar zou ik de helft extra bij krijgen van hun... dus als ik 100 euro zou hebben verdiend zou ik er 50 euro bij krijgen voor vakantie geld.... HELAAAAAAAAAAS heb ik geen baantje:( .... helaas maar ok.... maaaaaaaar wat denk wel eer leuk is is dat ik een vriendje heb:D IVO genaamd.... ik hoop neit dat hij het erg vind dat ik zijn naam noem maar dat maakt me niet uit:D voor de mense die IVO kenne weten het tog al lang:D voor de mensen die hem nog niet kennen... HIJ IS LIEF!!!! en ziet er uit als een fotomodel! en dat is echt zo! roos en ik denken ook dat hij echt perfect zou zijn voor calvin klein... of hoe je het ook maar schrijft:D maja aangezine hij dat zelf niet echt wilt heeft dat niet zo veel nut... ookal zou hij er wel heeeeeeeel erg rijk door kunne worden:D
weetjuh wat stom is... ik d8 laat ik ff foto's hier op zette en zo maar dat kan dus niet odmat asl ik bij foto's druk en zo en dat je dan bij iets komt van nu instaleren.. hij dat helmeaal neit doet... ookal klink ik er 100 keer op... ik heb er dus ook al 100 keer panish op gedrukt maar het lukt niet echt.... :S dus foto's zijn er vorlopig nog niet....
heeeeeelaas moet ik nu al weer weg... omdat we naar vriendjes van me ouders gaan:D ik denk dat ik me maar ga vervelen met de ged88 dat ik 6 weken zonder ivo moet zijn en 5 of miss ook 6 weken zonder mijn vriendinnen.... 
![]()
hou van jullie!