Was jij het gewoon ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:14 schreef Chanandler het volgende:
Zoo wat heb ik kunnen lachen de laatste 2/3 dagen. Soms verbaasde me het hóe makkelijk mensen alles zomaar geloven, maar ook hoeveel moraalridders er nog bestaan die proberen iemand te "redden". Jullie denken, waar hééft die kerel het over. Als ik de naam Lotte zeg, gaat er dan een lampje branden?
Mên stelletje goedgelovige pubers met te veel hormonen die zich uitgeven voor een elite modellen bureau, en dan ook nog geloven dat het arme meisje zooo dom is dat ze er intrapt.
Bij deze zou ik graag het volgende willen zeggen:
GOTCHA!![]()
Props!quote:E zegt:
chanadler fooled ya fokkers?
Daarom bleef ik het zo mooi volgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Lotte was dat meisje dat zelfmoord gepleegd had ofzo, was toen ook op fokradio.
Dude, godver. Dat hoedje heb ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat deze allochtoon ook breezer is.
LOL @ Spinquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
Vind ik weinig Breezah aan eigenlijk.quote:
Die bhquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil ze waarschijnlijk laten zien hoe trots ze is op het feit dat ze met haar 12e al "flinke" jetsers heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Die bh
Wat hebben die vingers bij haar voorgevel voor nut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |