Ik dank u zeer, mijn naaste vrind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
Het dichten zit je in het bloeD-D, BS...
Daar begrijp ik dus werkelijkwaar geen woord van. Kunt u alstublieft deze opmerking aan mij verklaren, in normaal Nederlands?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:03 schreef Varr het volgende:
Spit die rhymz broeder!
Pinnen is sowieso gratis, makker.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef JDude het volgende:Had ik jullie al verteld hoe je gratis kunt pinnen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:02 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Pinnen is sowieso gratis, makker.
(mits aangegeven bij bijvoorbeeld kleine bedragen)
Fouten maken is übermenschelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Verdomme!
Excuses,
VAC.
Hey JDude, jij hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Fouten maken is übermenschelijk.
Ik hierquote:
U bedoelt niet gewoon van tiediediedie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:26 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik bedoel van tralalala, hmm hmm hmm?
Ja, beklagenswaardig, ja. Maar ook naargeestig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
U bedoelt niet gewoon van tiediediedie?
Het is triest. De wereld is een grote hoop ellende.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, beklagenswaardig, ja. Maar ook naargeestig.
Ellendequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het is triest. De wereld is een grote hoop ellende.
Hoe melancholisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |